2011-02-16 17:35:45無休息之男

自己好似又諗埋一邊

終於完成一年一度的春茗晚宴,
今年我都有份去參與當中的安排及策劃,
最後由老細安排下做了當晚的MC.
與同事拍擋做MC都不是第一次,
可能因為這個原因,
大家都無充足的預備就上了台,
講左好多好多好爛的笑話,
而自己都非常緊張,
因為想做得有開心的氣氛,
但又怕自己講錯野,
做得不夠大體及禮貌,
最後都會講錯好多野,
好多Air位等等.....

完成之後,
腦裡好多負面的聲音出來,
好多自責及自我檢討的想法出左黎,
好唔開心, 好唔知自己想點,
最勾起我的情緒是完結後我老細在車上的
一大堆發現到的錯處及個人見解,
以及第二日的活動檢討會中的所有事項,
好令我覺得自己一無事處,
我在想...我到底係唔係又病發呢?
我心裡充滿憂慮,
擔心自己的情況越來越嚴重,
好擔心好擔心呀!!!!!!!!!!!!!!

近日, 我發覺自己越來越唔識做一個社工,
無去為社會上弱少的聲音發言,
無去了解社會
無法去用專業知識分析事件,
無法去提供專業意見....
文字的工作一陷糊塗,
別人的小小對自己的意見,
好容易會勾起情緒,
甚至好難才可以控制得到....
唔知點算.....
想搵人傾計, 但又唔知同邊個傾....
好難有心靈的安慰,
好難得到釋放咁......
好多野諗理一邊....

上一篇:Domo