2003-10-07 02:37:28傻詩

>

10/5/2003
     今日睇左[雙瞳] ,呢套野係我一直都好想睇


但係又唔敢睇o既野來, 一直搵唔到人陪我睇 (vcd) ,今日我睇左lu~


um... 睇完又覺得無自己想像中咁恐怖,仲幾好睇~


因為有好多會令你自己去揣測o既地方~


     無咖,其實我係想講,我覺得最尾佢寫d野幾好:


  〔 因愛生憂


    因愛生懼


    不能愛者


    無憂亦無懼 〕


你地覺得點呢?


長篇野唔講, 想帶出o既係, 當你在乎一個人你就會緊張,


除左愛佢,有時可能會憎佢,嬲佢,


如果對一個你唔在乎o既人,你唔會有乜野,


但係,如果你唔在乎個人,你都係咁嬲呢,只係因為


你在乎件事o者~~ 明唔明?





     都係果句啦~ 你唔在意佢你唔會對佢有咁大反應