2014-03-03 22:46:25老鼠人

嘿勒死人在鑽妳的心啊!


3/1早上不明原因心絞痛,異於往常的是痛了很久停不下來,而且不只是左側的心臟位置痛,中間靠右的胸骨旁邊也一陣一陣刺痛,快中午的時候忍不住跟媽抱怨說我胸口好痛,煮麵中的她居然天外飛來一句:「嘿勒死人在鑽妳的心啊!」

心想哪有這種說法的?太不合情合理了吧!立刻回她:「我是被拋棄的人耶,是他辜負我、欺人太甚耶!哪有鑽被拋棄人的心的道理?」

沒想到,我媽居然還有下文,馬上又說:「嘿勒死阿木啊金嘛後悔啊,知影伊娶不對人啊。」

不知道是因為覺得太莫名其妙而開始忽略心痛的感覺,還是剛好被我媽瞎矇到、說中了,總之,那椎心刺痛竟奇蹟似地馬上停止了。然後,吃完麵我就回房去排牌了。

第一次拿出大牌來問是非題,蠻反常的,手小的我簡直是在自找麻煩,不過,牌給我的答案相當快速明確,才翻沒幾張就出現了「聖杯一」,我問的是:「他覺得後悔而心痛了嗎?」媽呀,感覺真是噁心!

我會心痛當然不可能是因為他在鑽我的心啊,沒有行為動機可言嘛,了不起是因為我感受到他的心痛吧,畢竟,我們曾經那麼親,一直就是會互相感應、很有默契的兩個人啊,出生時的命盤又更改不了,我們還是繼續共盤啊,既然我現在靈感處於活躍狀態,接收到一點能量投射也沒啥好意外的吧。我媽很厲害喲,其實,她說出口的時候我就有感覺了,只是,水瓶座的第一時間一定是去看合不合理。

卡爾啊,要好好調整心態,Josie需要你好好疼惜她,我沒有管道確知你們的下一代是不是正在孕育中,但我的牌在去年底曾經肯定了這件事,因為好奇Erin在用的牌,農曆過年的時候我也買了一套,嘿嘿,連那一套獨創的不中不西綜合牌也給了我一樣的答案,祝福她平安順產,生命真的是很不容易啊,要好好珍惜你們之間的緣份!你努力,那祝福便會自動加倍,你偷懶,那就連對不起我的那份一起懲罰你!


Let Me Live—Queen
Three four
Ooh
Take a piece of my heart
Take a piece of my soul
Let me live
Oh yeah

Why don't you take another little piece of my heart
Why don't you take it and break it
And tear it all apart
All I do is give
And all you do is take
Baby why don't you give me
A brand new start

So let me live (So let me live)
Let me live (Leave me alone)
Let me live, oh baby
And make a brand new start

Why don't you take another little piece of my soul
Why don't you shape it and shake it
'Til you're really in control
All you do is take
And all I do is give
All that I'm askin'
Is a chance to live

(So let me live) - So let me live
(Leave me alone) - Let me live, let me live
Why don't you let me make a brand new start

Yeah, and it's a long hard struggle, yeah yeah
But you can always depend on me
And if you're ever in trouble - hey
You know where I will be

Why don't you take another little piece of my life
Why don't you twist it and turn it
And cut it like a knife
All you do is live
All I do is die
Why can't we just be friends
Stop livin' a lie

So let me live (So let me live)
Let me live (Leave me alone)
Please let me live
(Why don't you live a little)
Oh yeah baby
(Why don't you give a little love...?)
Go for it baby

Let me live
Please let me live
Oh yeah baby, let me live
And make a brand new start
Let me live (Let me live)
Ooh yeah (Let me live)
Come on (Let me live ooh)

In your heart, oh baby
(Take another piece, take another piece)
(Take another piece, take another piece)
Ooh please let me live
(Take another piece, take another piece)
(Take another piece, take another piece)
Why don't you take another piece
Take another little piece of my heart
Oh yeah baby
Make a brand new start
Baby baby
Baby baby
Baby baby
Baby baby
All you do is take, take
Let me live
(Let me live)
Oh yeah let
Let me live