2006-01-10 03:36:45shipship

自甘墜落

好久都無死上黎 , 只因本宮懶到爆

點樣爆懶法?????咁就要係聖誕節假期數起嘞.........


話說聖誕節的前夕的數天我已沈迷係打機的日子(雖則是打輸的多 , 要靠二哥先可以爆機 , 果然不負係打機神童之名 )

無錯, 我正是一名打機白痴 , 仲記得有一次係永光讀書的時候 , 好似係中六去食盆菜果次 , 趁仲未開始食野果陣 , 同b魚佢地入了去一間機鋪到打機(其實係b魚勁想玩而已)。入到去b魚扯我陪佢玩賽車果部機 ,我竟然可以一開始就將部車駛番去起點到 , 一直到b魚過了線去到終點 , 我都仲係係起點到....~ ╮(﹀_﹀")╭果然係勁~!!!!!!!

聖誕節其間 ....

12月24

陳屍在家中的沙發上 , 煲<<他來自江湖>>

12月25

陳屍在家中的沙發上 , 煲<<他來自江湖>>

12月26


陳屍在家中的沙發上 , 煲<<他來自江湖>>

12月27、28、29、30、31........都係重覆同一個動作

就係打橫咁癱係度用個remote去較快同pause的動作~~~得閒就會電話響起接聽來電 , 但通常都不夠分鐘15分鐘 , 我就會扮家姐把聲話要用電話 , cut人線的~~~哈哈~~~係醒既都知我煲碟既時候係唔鐘意比人阻的~

這個聖誕節不斷重覆的仲有一個動作 , 就係剝金莎~一路睇碟一路食食食~~€連家姐、媽記見到都忍不住搖頭噗息~~~~~~好一個墜落的中年少婦~~~~但係我好enjoy啵~~~^^因為套他來自江湖勁爆笑 , 笑到我收唔到口 , 晚晚煲碟煲到通宵 , 到朝早6點先走埋黎電腦息機閃人。

仲有這個聖誕節我又再一次表演我的絕技 , 就是一個人兩天之中 , 將48粒裝的金莎徹底消減 ,一粒不留。好驚???唔使驚啵, 呢項絕技我年年新年都會做的啦 , 只不過今年提早了聖誕節先做了之麻~~~~我仲打算新年黎兩盒 , 48粒裝..........的
..........唷

除夕當日 , 收到係袋屎國番來放假的死燦電話~~~估不到咁快就一年, 仲記得去年的除夕 , 你係係澳洲打來的唷~~~~~~希望出年你係係大陸打比我啦 , 無錯!!!!!因為我好想見到你被引渡番祖國 , 鬼叫你咁鐘意北上丫嘞~~~~~ ╮(﹀o﹀)╭

之後的日子我就一直煲<<義不容情>>了唷 , 實在太慘了哦 , 一套劇主角有6個人~~~最後只死剩番黃日華一個~~~以前d戲實在太正嘞, 我最鐘意見到d劇有人死的~(無錯 , 我是變態的)~~~~仲有個結局寫得好好, 因為唔係皆大歡喜收場。至憎d劇係大團圓的了 , 梗係要有人死或者分開先好睇架麻~~~有遺憾才會叫人感傷~~~咁先會令到人有深刻的印象。~~實在太鐘意睇無記以前的劇集了 , 相比起而家的劇集太超班了 , 因為我完全唔明而家的劇集係拍咩垃圾出黎 , 無劇情可言、無一個演員(而家被力棒果班粉腸)係有戲劇細胞的(( p.s:唔該各位特別留意一下 , 果位陳敏芝做戲的時候 , 係好鐘意模仿蔡少芬的表情聲線的 , 噢 , 唔該妳收皮呢~you are not the 料子 of 蔡少芬呀 , 看我的英文程度多勁爆~)), 簡直係垃圾、廢物。 唔該無記自行檢討一下啦, 你唔單止係度強姦緊我雙眼, 同時地係係度強姦緊700萬位香港市民既雙眼,€~~~~~~~哀哉 , 好彩而家我係睇有線唔睇無記的 。B魚 , 希望你能完成我的遺願 , 就係係我有生之年 , 你可以寫到一部劇本係拍得住大時代、他來自江湖、今生無悔之類的劇唷~ , 唔好冬姑左我對你的期望。 不須文藝 , 只用浮誇就行了~^.^~~I’m loving it~~~~


我的日子就係咁過 , 但係我好滿足 , 因為只有放假的時候 , 才沒有壓力可言 , 這樣的生活才會使我感到滿足~~~~~~€很滿足~~~~



不過 , 有一樣東東頗令我頗感慨的, 就係好友LISA出年就會係袋屎國歸來 , 原來不知不覺之間~~~~~~已經過左4年嘞。時不時的通電~~~都不感到時間原來過得咁快 。認識LISA係迦密到讀書的中四那一年~~~~~€數數 , 原來人生最無憂無慮的讀書日子就是在中4以前~~~~~~時間真係過得太快 , 咁就數年的日子 , 係迦密讀書的日子 , 最快樂莫過於是認識了妳同埋廢人死燦~~嘞~~~咁快就黎到這個雙十年華~~~~~唉 , 好驚到10年後的30歲呀~~~~因為我比較想做一條肥美的蛀米虫~~原諒我的大志 , 僅此而已~~~~~~~快樂的回憶總是令人回味~~€特別是在年少的時候。


煲碟既時候發覺其實好多劇都是兒時看過的 , 大部分都是在80年尾及至90年初的 ,原來時光飛逝得咁緊要 , 都就快到2010嘞~~自己仲好似長不大咁,成熟不足 , 低能萬分。不過, 人長大保留一點童真都未尚唔係一件好事。

都唔知自己咁夜都仲唔訓無啦啦走上黎打咁蕉多野做咩 ,大概是玩感性吧 , 哈。船 , 好型唷 , 係度玩感性~~~ .( ╯)3(╰ )


哈~~此其目的二 , 一為本人是在聽一點都不恐怖的恐怖熱線感到興之所至才打的。



噢 , no !!!!!!!我不是白痴 ,我是米老鼠⊙b⊙