2004-09-17 02:47:26雪雯

我一生人中最要好知己的farewell

今日上8:30堂...朝早在噹噹燒買埋早餐上lecture食...$10包三文治,飲品同生果..好抵ar~
今日上7個hrs堂...5:20放喇....咁橋olivia放5:30..我同annie等埋佢..諗住一齊出去旺角..今晚gathering ar ma~點知olivia要print notes...佢唔知點解print極都有問題...搞左好耐...足足半個鐘先print完...搞到約左bobo但又出唔切去join佢...so sorry~~
7:00我地六個人..annie,bobo,shelby,carol,olivia and me..在銀城一間芝士火窩...都幾滋味,,,不過d價錢就不太合理...我地食完都未飽,所以就去左一間cafe度食野...我地傾下,又食下野.....玩左好耐...不斷影相,拍video.好搞笑...玩到唔捨得走tim....個老闆好熱情招待我地...我地亦好滿意佢地d野食同服務...好開心同咁多好朋友在那裡共聚...好free and 好舒服...呢種感覺只能從佢地身上搵倒...我認定你們係我一生的好朋友...永不改變~
annie聽日番早上番ic堂..所以早走lu~跟住我地行左一陣街邊檔...飲左野...到12:00就同shelby byebye...我地四個就搭mtr送bobo到樂富mtr station~
番到屋企...同BOBO燒D FILMS..佢SEND左個DIARY WEBSITE TO ME..我睇左之後....心中百般滋味...百感交集....又開心...又唔開心...
有時...諗番自己做人地的朋友...我實在太唔懂得關心佢喇....唔識得分享佢的唔開心,又唔識講野...自己淨係識搵人傾訴,從來都唔顧下佢LEAVE HK的心情..佢同佢男朋友又點樣...當我諗起佢走...我淨係知自己唔開心...無諗倒點樣同佢分享佢既唔開心....好嬲自己的自私//////有時諗:點解我都會有好朋友?我配咩??朋友唔開心...佢地會選擇唔煩其他人....而我...有唔開心只懂搵人傾訴....唔理人地聽左之後會唔會唔開心....好自私呀!!!!