2005-12-29 00:02:21果子羊

雨過天晴~

o係今日見到和和之前
我既心情一直都唔係咁好
因為唔想媽媽為左我既事而唔開心
我居然有想過唔再同和和一齊
我昨日冇出過去
o係屋企一直諗一直諗
我諗如果我唔再同和和一齊之後
我既日子應該點樣過

我會迫自己變得更堅強
我會迫自己o係和和面前要扮到咩事都冇
我一路諗
個心一路痛
想像唔到冇左和和既我會係點
我已經習慣左和和o係我身邊
雖然冇左和和
我既日子都係咁過
只不過係少左個人
不過我知道我唔會開心

到我晚上見到我媽媽
佢好似已經冇咩唔開心咁樣
我先放心返D
到左今日朝早
我去和和屋企
我咩都唔諗
只係好想攬自和和唔放
我唔捨得放手
本來一路諗緊唔再同和和一齊
果一刻我有失而復得既感覺

我攬自和和
同佢講左呢件事
我既眼淚就不停咁流
我感覺到和和都有..
和和話永遠都只會愛沁沁一個
我本來都知道和和會好愛我
但我曾經覺得好冇信心
我唔知可唔可以堅持得到
但聽完和和咁講
我又再有返信心
我會努力
繼續去愛和和同埋顧及屋企既事

我都好愛和和
永遠只會同和和一齊!






ps. 我昨晚叫和和send返首梁靜茹既勇氣比我
因為我覺得我唔夠勇氣...