2004-06-21 14:08:57shan

考完喇

哈哈...咁就過左個考試喇..
都好似幾快咁播..
雖然我呢個考試都依然係唔多溫..
不過我相信俾1st term好得多..
希望pure唔好肥啦!哈,我對自己有信心.都唔會既!

今個exam好搞笑呀..
突然同一個人勁有緣..
係有到,,我都唔敢相信個隻呀下.
雖然我同佢住得好近..但就從來都未撞過.
但係係旺角就可以撞到痴晒線囉=)
緣份呢家野真係好難講呀!
哈哈..

隻腳仲未好返..唔開心..
幾時先可以好返呀..
好想跳..係咁跳跳跳呀!!!
我開始覺得自己唔太識打波.
打到成pat屎咁..救命..
我想快d好呀!!!

未到暑期..但係已經plan到個暑假爆左..
要讀acc喇!如果唔係冇時間讀..
辛苦就辛苦左d.不過我覺得值既=)
仲要做gym!哈哈.好抵丫..
希望考到金咭.咁就可以成日做喇!
要fit呀!
要讀好d eng啦!呢個想左好耐..
但都進步唔到.
今日篇compo本來想俾心機d..
用多d vocab..
但d idea好差呀...呼..
算啦..要加多d油啦可能!
好多野學呀!開心開心..
淨返既時間我會放落去排仔度囉..
我要我既眼神更加鍾意排波!哈哈哈..
高深呀哩! 眼神眼神!!!!heehee..
仲要整野食呀!!!!呢個暑假要狂整先得!
有好多野都想整下呀!哈哈哈..
諗起到開心死..cowcow..等住我d好野啦!

好啦!考完試會寫返日記架喇!
yeah!.乖呀!