2006-09-17 02:33:14陽光無敵阿玫

Bring It On - All or Nothing

再也沒有任何理由
可以讓我在過了午夜十二點冒著吵醒對方的危險
不怕死的打電話給我最親愛的朋友

魅力四射第三集
買個爆米花、樂事、青茶半糖去冰什麼的...
啦鬼們有空應該聚在一塊兒欣賞這部電影

阿玫一個人在家看總覺得少了這麼一點感覺
沒有人可以跟我一起對著電視裡的技巧大叫
沒有人可以跟我一起討論這個動作還挺好看
沒有人會對著我說這音樂可以借來用一下下

さびしい.....

no one is yelling... no one is screaming...laughing with me...
and that is why i made a phone call after i watched the movie.....
really sorry that i waked you up : P
because i know you will not blame on me and will willing to discuss the cheerleading thing with someone like me..
and... glad you did! ; )

希望所有想看這部片的啦啦隊員們
可以找到夥伴一同看這電影
It really feels GOOD!!!


Let us BRING IT ON !