2004-12-02 02:34:32尚未設定

十隻好-4

十隻好-4

10) 跟隊唔該-fama FEAT edison
一年前0係farm 到聽過, 唔知點解今時今日先plug, 完全唔覺edison 有唱過

9) 冬令時間-twins
我覺得好過精選囉, 黃昏5,6點, 0岩0岩入黑果時超正

8) 停電 - 黃馨 feat 陳小春
黃馨其實真係唱得好好, 0係依家d歌手黎講, 聽過佢一個人唱live, 唱哂成隻, 超勁

7) wonderful- ja rule feat r.kelly, ashanti
ja rule 成隻牛既聲線再撞落r.kelly 懶柔既歌聲, 睇mv果時加埋ashanti 呢條'我最想屌既十大黑妹', 正到爆

6) 好父親 - blue jeans 籃戰士
你可唔可以想象我同班friend 唱左呢隻歌4次, 當你聽完甚至睇埋個mv...

5) 擇日失戀 - 吳浩康
話說某日我同歌神紅牛唱k, 佢教識我既, 幾好唱架

4) can't deny it - fabolous
有日突然0係街聽到原來係01年album street dream到(好似係), 搵番黎聽, 都幾正架

3) 愛得昂貴-黃家強
頭中段曲色非常吸引, 反而chorus 部份仲冇咁好, 但絕對係我鍾意既類型

2) 南瓜車-薛凱琪
大路情歌一首, 幾好架,總之唔該唔好再有886呢d咁有趣既歌, 咁新人獎就袋袋平安, yeah

1) breathe-fabolous
一不離二,冇得傾,因為佢真係超型, 睇mv啦...

圖:佢至愛既new era 帽