2004-08-09 12:33:55尚未設定

兄第姊妹

我習慣了寂莫﹐從幼時開始已習慣了﹐很久以前我已學懂了自娛﹐拿起吸塵機的吸管便當起火剪炮﹐﹐掠衫的木棍便成如意棒﹐將睡覺用的被鋪褸在身上扮演武功高強的少林方丈﹐踢了一整個下午﹐用廿多個膠袋紮成一團的球﹐以及後期一點打至天昏地暗的電視遊戲﹐全都是小時候的最佳玩伴﹐這全都反映了我作為一個獨子的失落

我不知那是一種甚麼樣的感覺﹐只知道在這世界上唯一能和你身上流著同一血脈的人便是他們﹐即使親如父母也只不過是一半而已。從別人口中﹐聽回來的﹐好壞參半﹐好的交換衫褲鞋襪來穿﹐沒錢的時候又可接濟對方﹐悶的時候又可一起耍樂﹐甚至乎沒有女朋友的時候也做做媒人給介紹介紹
壞起上來﹐可不秋不採﹐裝著互不相識﹐吵吵壤壤亦屬家常便飯﹐甚至動起手來﹐‘飛校剪掟對方’ ﹐我也聽過。。。但不論怎樣我也對著兄第姊妹這一詞十分好奇﹐和一個年紀相若的人﹐一起生活著﹐那會是一個怎樣的世界﹖

理想兄第姊妹排行榜﹕

第4位﹕阿哥-感覺上細過會俾佢恰﹐大個俾佢點﹐或者年長既男性喜歡在權力上的宣示﹐以至成日指指點點﹐所謂既擺大佬款﹐所以最唔想要。

第3位﹕家姐-同阿哥差唔多﹐成日又係覺得會煩住哂﹐擺哂長輩款﹐但如果係個靚靚家姐既話﹐受下氣都冇咩所謂﹐得閒抽下水﹐裝下沖涼都底番。YEAH﹗唔好處係唔太可以交換衫著﹐鞋直頭唔得TIM。。。

第2位﹕細佬-直頭多個工人﹐點下佢﹐玩下佢﹐乜都得﹐神經質起上黎﹐又可以玩下兄第情深﹐幫佢出下頭﹐請食野﹐等佢為你更加賣命﹐大過又可以傾下心事﹐做埋老死﹐有個靚仔細佬就直頭叫佢出去做地獄姑爺仔﹐溝埋D女番黎俾我食﹐乜都可以交換著仲有優先選擇權(因為係長輩)

第一位﹕細妹-剩係叫佢介紹D掂既同學朋友仔黎識已經值回票價﹐又可以滿足下男人愛護女仔既天性﹐俾下零用錢佢﹐買下野佢食﹐然後聽到一句﹕多謝﹐阿哥 正﹗﹗﹗

PS﹕可惜一切已經太遲﹐前排我老母嚇鳩我﹐話生個細佬妹出黎俾你玩好冇﹖如果真係我而家真係有個細佬妹﹐我真係唔知佢當我老豆定阿哥。。。

圖﹕如果有個咁既阿妹﹐唔排除會玩亂倫。。。
近期心儀女神排行榜(我心入面0拿起手都有3﹐40個榜)第一位- 楊愛‘滾’

PPS﹕如果你係第二萬人次瀏濫本站既幸運兒﹐請去留言版講底﹐唔好講笑呀真係﹐ 因為你會有豐富巨獎﹗﹗﹗﹗