2004-07-17 23:28:32RockY

wan 轉last summer....

wan 轉last summer 係今次個camp ge名
le 個camp 好有宗教色彩
首先係第二日的早會
有個自稱為先知ge 女人黎左
佢話佢可以同神溝通
係佢黎之前
佢話佢問過神佢應該講d mud
神同佢講左 2 樣野
第一樣野話我們當中有人有恐懼
第二樣野話我們當中有一個人係同性戀的
第二樣野我就真係唔知真定假
因為都無人認....咁比我都唔認la....
但第一樣野佢又講得o岩喎
因為我有恐懼....
之後個女先知別請左宋子豪同吉祥出去
女先知一o掂到佢地o個時...
分別講左好多關於佢地ge 事
事後我問番宋子豪
佢話個女先知講中左一半...
而吉祥我沒有問
但之前我對他的事都略有所聞..
姑且勿論個女先知是否真係能同神溝通
但佢能夠講出一個人的事
或者只有一半中左
但係我覺得十分可怕
因為有一個陌生人可以知道關於你的事情
好像被人看穿你的心一樣...

之後每當佢地一講到main point時
就會好快 好大聲 背景音樂也很大聲
令人有很不安的感覺
我d 毛都"樹"起哂~!
但平時他們只是好像普通人一般
沒有異樣...

之前講到我們當中有一個同性戀的同學
我在想..會是誰呢??
那個人會不會是我自己
我又諗或者這一刻我不是一個同性戀者
可能下一刻是一個同性戀者
我諗極都諗唔到誰會是同性戀者
佢會唔會講ge 係我地大個時是一個同性戀者呢??
十分幸運地...
我發覺自己現在不是...以後也不會是...
我發覺還是喜歡那種和心愛的女生一起ge 心跳感覺
le 種感覺十分奇妙
我無法用言語解釋
加上如果要我和一個臭男人一起訓
叫我去死好過la~!

le 個camp 除左d 宗教活動外
還有很好玩的羅馬炮架
呵呵~! 我簡直係一個熟手技工...
不過原來佢地起ge 方法
同我學ge 方法係有所不同的
不過大致上也相同~!
除左羅馬炮架外
我們又玩桌球
又打basketball
夜晚又玩七級豬
兩晚我都係最低級ge 一個
haha...我不是自閉的~!
le 種係"忍得口" ge 表現...

總括而言...
le 個camp 都ok 好玩
只是在宗教方面有些問題姐...
o個晚王鈺堅同我傾過下計
佢係想同我傳道
我都用心咁聽
但係我認為當我找到的時候
我就會睇通睇透
自然會明白更多



唉...
都唔知mud事
我越大我呀媽就越管我
依加連我睇漫畫書呀都係度哦我
話我幼稚 話我le 個年紀應該去睇參考書
真係煩死我~!

雖然今日唔係金魚生日
但係都要講番聲"山逸塊洛"