2004-12-17 19:58:30

睇書

好開心好感動!!!T^T~
呢個假期!!!
我!!!我一口氣追返三套漫畫既劇情!!!
噢~CLAMP!!我愛你
個套XXXHolic同Tsubasa翼,畫功又好,又有教育意義!!!
好鍾意呀!
大家不妨睇下~

呢個星期,我又去咗中央圖書館
溫習既環境好舒服,真係想日日放學都去個度溫書呀~
我借咗D關於設計,廣告既書
好好睇呀!
唔..原來偏重用其中一邊既腦袋
另一邊會退化架!
好驚呀!>0<""
大家真係要多D用腦!

今個星期都同書有關
感覺好自在(有關係嗎?)


(From Tsubasa翼)
決心和誠意
是為了達成某種目的而必備的東西

(From XXXHolic)
辦不到,不可能
只要聽到別人著麼說...一但真的辦不到時,心情就會很輕鬆嗎?