2004-07-26 14:25:12raerae

我book到youth hostel 啦

Nurnberg 25/7 0:03am
今日冇出過街, 都只係洗下衫, 同埋繼續做下d手信, 跟住就冇咩好做, 所以都係時候去plan下個austria trip啦, 我第一件最關心的事當然係book了hostel先啦…..我試過冇hotel住的經驗(仲有比人趕走), 所以好怕去到冇地方住, 成功上網book到一間, 跟住另一間又book唔到, 所以叫了christina幫我打電話去, thx~~~~佢仲講了我的中文名, 佢話對方聽到即刻笑, 叫佢串比我聽…hahaha…..好好笑, hope d人係識講英文啦….
訂到hostel後成個人都relax晒, mama今日打過來比我, 但係唔知點解收得唔好, 所以我要打返比佢啦, 不過都講了不少野, 但係佢不停問我係咪有人陪我去austria, 我又要話不停話係..唉…….話比佢知一個去我諗一定嚇到佢幾晚訓唔著…..不過我都怕一個人去會悶, 所以睇下識唔識到人啦….
今日終於比了d 蘿蔔糕christina同佢個fd食..hahah, 今次整得好好呀, 好過之前所有個d, 不過份量唔係好多, 但係d料好足呀, hahha……不過佢個fd就唔多liker 啦, christian仲話我知係佢迫佢食晒佢喎…hahahahh……但係巨覺得好食呀….hope真係啦, 但我覺得真係好食lor(又自己讚自己)
呢排好飽呀…..但係都仲係成日煮野食…..問christina我今冕又煮飯, 睇下佢食唔食, 佢話唔太, 但係我一話炒生菜, 佢就話食…佢話好like炒生菜喎..hahahah……好飽呀…佢明日就走了, 所以我今晚諗住放張card係佢門口到..hee………
明日要一早起身去交rent fee同埋去交credit transfer form呀………….