2004-09-14 20:57:05Rachel

開學第1day~*&今day~

9月13日星期一係開學第一日
番左IVE..~算la~
雖然我鍾意Space多d
因為o係葵涌番,所以6點幾就要起身
超眼訓...
聽佢講野個時係咁中眼訓
放12點半,呆下呆下咁就一日...

lunch去番CB同I人食lunch~
之後等到4點幾去金鐘等善儀
一齊行街街~~~
去左灣仔集成靚仔o個間精品店買野~
個靚仔老闆好搞笑~
haha~佢計平左d比我&善儀~
then又番CB食味千~
唔知係唔係lunch食得太飽,搞到食得一碗拉麵
9點到善儀就閃左~
而我就繼續o係CB等我同事收工~
去飲野~~~~~~~~~~~~~~~~~~~^_^
來回幾轉我行到腳都爛...勁tired
加上今朝6點幾起身,其實想番屋企~
haha~不過算la~~~~~
佢帶左我去The Barn飲野~
詳情都係唔講咁多~
in conclue~好開心~ (~^_^~)
^^*^^*^^*^^*^^*^^

9月14日:
今日上電腦堂悶到嘔!!!!!!!!!!!!
坐左o係後面~見唔清楚佢講咩...
之後好突然地又咁Q叫中左我起身答問題~
叫我give 日常example關於
data、information&knowledge
好彩我都ok jei~
o係le堂主動識左坐我隔離o個3個女仔~
都算係咁la~終於有個伴..~唔洗呆滯

5點半放學~
即刻番屋企~實在太tired la!
^^*^^*^^*^^*^^*^^

浮下浮下~^_^