2014-03-26 14:52:59飛天馬

Did i not love you ?

人們不抱希望
就不會有絕望
人間夢幻和泡影

活著才是希望
等待一個奇蹟
不要沮喪
浪費生命最可惜

為綺麗世界
打開你眼睛
你會發現美好不只有一處
為天地萬物
打開你心靈
傾聽你心中真正的心情

不要說再見
不要說別離
因為再見和別離都太容易

不要說愛我
不要說愛你
愛我愛你有一天變過去

如果真有心
黑夜有燭光
我信上帝會賜福給你
相信生命總帶有挑戰
打擊心中不快樂的魔
如果我只能再唱一首歌
我會把最後一首歌獻給你


小筆記 :


今天上午忽然耳邊

一直不停傳來:  Did i not love you ?
本來我哼不出來歌詞
後來很用力想了幾回
忽然覺得這個旋律很像是挪威秘密花園的一首歌
秘密花園的歌單仔細找一找
發現這一條超級好聽的歌曲 連歌詞都超級SUPER地好
我以上隨便哼的歌詞
都比不上原創作的十分之一好呀

Did I not Love you
 Before this life time
 Did you not hear
 My music in your soul
 Did I not need you
 Beyond forever
And now I'll leave you
 Not forever more

 The widest ocean
 I have crossed over
 No boat did I row
 But love to carry me
 I have been ever in constant motion
 I have been finding you eternally

 And I've been traveling
 Throughout the ages
 Down through the pages
 Of history
 Just for this moment
 This timeless moment
 This wondrous moment
 Of you and me

 Did I not Love you
 Before this life time
 Did you not hear
 My music in your soul
 Did I not need you
 Beyond forever
 And now I'll leave you
 Not forever more

 Did I not need you
 Beyond forever
 And now I'll leave you
 Not forever more

 And I will leave you
 Not forever more.

 Did i not love you /Secret Garden
http://www.youtube.com/watch?v=-Gqr6FpNgcM

上一篇:孤獨的射手星

下一篇:釋然了