2005-11-02 20:21:27紙皮

` 從不喜歡孤單1個 .. =]

琴晚林訓前打比老公 .. 收左線即訓 .. 訓到第2朝電話響 .. 真係無紮醒過..
搞到好似訓左幾個鍾頭咁 "" 起身勁眼訓牙 .. 媽媽又同人爭廁所用 .. 唉 =="
佢自己果間房夠有廁所用啦 .. 屋企有2個廁所 ,, 日日都仲要同人爭喎唉 ..
可能佢驚自己屙出黎果d屎臭醒我爸爸啦 =] 哈哈 .. 之後沖涼 ..因為好樣衰..
7點出門口 .. 行得勁快 .. 因為我唔想搭唔到果架火車 .. 唔想要老公等我 ..
去到大圍 .. 又係老公等我 .. 哈哈 .. 見到老公著左長冷3 .. 勁低b也佢 ..
返到學校同怡怡傾計 .. 又係度發花顛 =="" 頭2堂數學 .. 真係好想死左去 !!
眼訓到我顛牙 .. 個頭係咁中 .. 搞到勁樣衰 .. 小息同老公爭食繽紛樂 .. =]
英文睇卡通片 .. 跟住又小息 .. 飛牛好撚煩 .. 佢都知自己隻眼單眼皮呢 ..
樣撚衰衰咁樣 ..仲要痴埋哂d什麼雙眼皮囉 ..成日係度啤 .. 完全唔知乜事 ..
2堂中文訓左教 .. 之後玩遊戲 "" 分組 .. 飛牛又過埋黎 .. 黑口黑面咁囉 ..
又係度串柒柒咁 .. 都唔撚知佢乜鳩事?比仔飛牙?屌 .. 個個都比佢啤暈哂 ..
人地講1句,佢就啤1下 .. 最q憎人黑口黑面對住我架嘛 .. 食撚左屎黎咩 ..
怡怡同我狂彼視佢 .. 哈哈 .. 跟住又唔知咩野出去講 .. 係咁捉潤成出去講 ..
講完就岩岩好鍾 "" LUNCH 去左M記 =] 老公夾糖糖比我食 .. 返到學校之後 ..
成班人係入面保測地理 .. 真低死 .. 跟住上2堂普通話 .. 唉 =="" 真仆街 ..
人讀書,我讀書!讀到d字錯鳩哂 .. 點解會咁?錯左勁多個囉 ..好失敗牙 !!
條撚樣痴鳩線架 .. 堂撚堂都罰鳩我企 .. 我屌你老味 .. 個撚個都講緊野啦 ..
又唔撚見你罰佢地 .. 屌 .. 真係好撚柒炆架 !! 堂堂都係咁 .. 得撚罪你咩?
都on撚鳩架 .. 放學後 .. 搭火車返大圍 =] 再搭火車回家去 .. 開電腦玩 ..
放2隻B .. 返屋企同老公傾蕉蕉 .. 跟住就去溫書 .. 溫左陣又去同老公傾計..
掛住佢嘛 =] 唔好唔開心啦傻豬 .. 總言之 " 無論點 .. 我都會留係你身邊 ..
洗白白 .. 食飯 .. 而家老公去左跑步 .. 我就好乖乖咁打日記 .. 比佢睇嘛 =]





===== ` 從 不 喜 歡 孤 單1個〃我 不 懂 得 跟 我 獨 自 對 坐’]

,, [’原 來 沒 有 你〃做 人 相 當 痛 楚 ] .. 所2你唔好唔理我也 ..

   °清 楚 我 永 不 會 再 去 愛 另 1個 .. 從 來 沒 這 般 清 楚 !!



        我真係好愛你 .. 但係我唔識得表達 .. 亦唔代表我唔愛你 ..
            其實我都唔知自己講緊d咩添 .. 只知我愛你 =]