2004-11-15 16:47:13心未泯

史上最無聊的旅行

只不過係我意見~咪話我牙!

今日一番到去~~見到牙moni剪左個新頭~好搞笑~去到營地~成班已經分左為東海.南昌.香港三地.因為呢班係好唔團結的!(可能係我feel唔到)!分散曬....跟住楊仲係咁幫我地燒野!!鐵板燒!!周圍行!!行到差唔多~右落去食野!哈哈!!幾soft嫁!!

食完野~~諗住玩啦~~點知不同地方的人唔團結!!搞到d少數民族行到行行企企~我覺得呢個旅行係最失敗既!!


由呢個旅行中.我已經睇到曬各位同學既性格同不同派既人!
我真係唔想入2a牙~就算話行出黎威d~右點喎~根本就唔係一班完整既2a~好似一個藥盒到~擺住3part唔同既藥~2a呢個名~只不過係一個盒~隔離班就只不過係一種藥!點解我地班咁嫁~