2009-05-15 19:04:57比比

清新之春天甲甲

買野永遠唔會計後果, 事關5樣野加埋真係幾重架!! 而且著住對高跟鞋, 好累呀!! 但係又要等gel nail bor~~ 唯有去飲野打發時間~~
 
上到去好擔心唔係小玲整, 點知小玲笑笑口話整得啦~~ 嘩..即時拎張雜誌出來, 之前已經想整依個款.....簡簡單單白色又易襯衫~~ 而且只有小玲整先會放心......好怕畫直線畫得唔直, 真係好樣衰架........
 
所以今日係超開心........同埋又勁同小玲傾計........好快整完啦~~
查實無心拎番個盒, 今日無啦啦收到jill電話, 話個盒有貨..carcar都問, 咩jill識打電話比客咩?? 見整完甲甲落tst買fancl麥片, 直管去jill啦!! case+refill一套$370, 又無想像中咁貴............算啦~~ 夏天用囉..反正jill盒two-way都見底..................
 
估唔到又撞番fancl個女仔, 佢埋單個陣望望我, 你上次d野食完啦? 我再望望........哈..係你呀~~ 其實係我個樣易認, 定係我買野易比sales認得呢? 因為真係狂風掃落葉架.............
 
最攪笑係.....今次見你買b雜? 上次食完係唔係皮膚好左呢?
我個答案係.....唔覺呀~~ 只係覺得心理上感覺良好..無咁易病, 健康左囉...........記住係心理.........hee~~ 老公都笑我咁答人都有...........
 
返屋企對腳超累.............不過就開開心心影影影d戰利品....所以今晚超開心同老公分享購物樂..........同埋真係超叻仔...知道我買5樣野都估到幾多錢.............掂~~
 
同埋我超buy老公講果句....老婆買得開心就得啦!! 依句真係好sweet...快快日日都講啦~~ 唔好再話我亂買野就得架............
phoebe 2009-05-16 13:55:16

小玲整既甲對對都靚, (應該咁講)~~ 唔知點解我鍾意成隻甲白色......易襯衫~

咁又係.....做得sales對客一定會有印象, 有記性, 死啦..我無架...咪做唔到sales囉~~

車車 2009-05-16 11:44:51

你日日都買,佢咪日日都講囉,卡卡
對甲靚喎,幾好睇

其實係d sales好好記性架,我做sales都認得黎過一次既客,咁你買得喪,都係可以令人留下好深印象既