2004-12-05 00:48:52彭彭

◇舞台劇 ~ >◆2004.12.04

◇◇ 沈日收到生日的第二份禮物..就係jenny 送ga !!(Olivia 筆袋)哈哈~~我唔係好捨得用佢黎放筆...怕Dirty ma!!ha ha ~~但最後我都放左3支筆落去...!!ha ha ~~~小心d!!我好開心呀...!!
◇◇今日十二月四日...今日返工好忙呀...但都有悶0既時候......我覺得自己面對小朋友進步左好多...因為初初唔係好理人ga 阿June June 居然同我玩呀....勁開心!!而今日又教得到Magan !!真係開心!!但我最鐘意0既小朋友都係星期三上堂的June June , 沙律!!晴晴,恩琪,......個個都好得意!!ha ha !!
◇◇當然唔開心的時候...但我諗隔日返工就會唔記得!!
◇◇大廈下面隻貓貓生左5隻貓BB~~十分肥ga 貓BB~~我地個個都好錫佢地一家...我每次返工都去望下佢地...真係好好好可愛.....2黃3彩(彩得黎好靚ga )

◆◆今日十二月四日!!係我第一次睇舞台劇!!全場Full曬..!!雖然我同識既人一齊去睇...但我0既前後左右係無一個人我識ga !!Only One !!但睇個時成日都俾前面個人遮住....好慘呀!!!
◆◆舞台劇.....我覺得好得意!!同埋演員好利害!!唱歌好好聽呀!!!勁呀!!感覺唔錯Y~~~故事有d得意...但又係到暗示緊而家0既社會.....夢想....!!!咩人都可以有夢想....一件唔好的事...可以從另一個角度去睇就會是一件好事...美好的東西......這是我的感覺...!!而專業的人....我就唔知啦~~哈哈~~~
15分鐘的休息中....自己一個人係到發夢....都唔知係到做乜好....又唔想周圍行.....哈哈~~~~

◆◆..............www.nonsensemakers.com