2011-01-23 01:11:14*傻豬▂_

一月二十二日

yoyoyo

終於的起心肝寫下日記

事因負情緒過多吧

對吧對吧..

對啦對啦..

好像又跌回回憶的深淵

總是逃不出的

閉上眼 都是那情景

你還是不說話

嗯...
---------------------------

新年後 搵工進度放緩了

不要急著 反正不太重要

拿起書本 看了不少書

在閱讀的有musso 的 seras-tu la?

noam chomsky 的 on nature and language

還有evelyn waugh 的短文集

之前也完成了oscar wilde 唯一的小說 the picture of dorian gray.

其實都唔係易的=.=

因為戈本係complete edition

d英文真係好深=.=

有唔少字都唔識

不過學到既 感受到既 的確好多

難怪係一本classic

除左睇書

都仲有send 下cv 既..

而好消息係..終於有一封reply 左

係internship interview ^0^

壞消息係..呢係intern 請左冇錢收的=.=

不過有得做.. 都好既

希望interview okay la!

and then 最近成日出去買野=.=

因為新年唔想出街

好多野都想買定

就連pizza 都有3個

冇錯..係3大個pizza

又一個年唔係澳門過

其實都冇咩所謂喇

大個左利是都會少d..haha

不過今年澳洲都有利是逗 :p

呵呵呵..真開心!

ps3 既進度良好

今日爆左dragon age origins=.=

結果用左85個鐘=.=

“As if you could kill time without injuring eternity”. Henry David Thoreau

有點浪費吧?=.=

爆左就好了

唔洗再覺得佢咁大誘惑 =o=





---------------------------

最近剪左個新髮..

唉! 好kai=.=

and 平陰tim=,=

我覺得比人sin 左wok 咁..haha

其實..都唔係...咁差...ge

只係而家出街一定要落泥.

唔落就..好傻仔咁lor=,=

sigh..
---------------------------

聖誕節份糧

搵左$800

爽! 不過其實返左三十幾個鐘

為機票而努力!

最近多左個新同事

幾索架..haha

仲要係burma 黎ge

好新奇=.='
--------------------------

其實最近都控制唔到自己

整天鬧情緒

=(

我們我們

都不太開心

你太忙 我太空閒

想找我時 我又不在


其實我都想

但係我又唔知可以同你講咩

我都唔知點解咁樣

but..

juz 有口難言咁

i guess i need some time
---------------------------

and then 寄左份parcel 出去

今次$20 ja.. 買少左好多野

不過其實都有好多小禮物@___@'

希望啱心意啦!
---------------------------

偶爾聽聽吳日言.. 感覺會好一點

3. 笨 

作曲:古馳 
填詞:奧斯卡 
編曲:古馳 


在八月的某一天終跟我說別了 
只因他跟她的心拉近甜蜜閃耀 
是你在說尚每一刻她已最重要 
我如同垃圾遭棄掉 

*怎麼你竟狠心燒毀 一切你共我 
 將所有快樂及記憶全部也活葬 
 但你沒眼淚也懶得知我近況 
 這個無情葬禮獨剩我一個* 

#(曾)是我幸運 還是我笨 
 求上天可使我更吸引 
 只想你回頭共我深深一吻 
 求同情是我很天真 

 曾是我幸運 還是我極笨 
 淪落折墮得身心都抖震 
 你若然親她 能想起我嗎 
 十分給她了 能得一分也需要# 

REPEAT*# 

難道你玩弄我嗎 真相令我感害怕 
或到他朝跟她生根再萌芽 
我先方知真假 又再狠狠傷我嗎 

REPEAT# 

上一篇:一月一日

下一篇:二月十三日