2011-01-01 18:55:03*傻豬▂_

一月一日

2011 來了

意味住..

快21 歲了=.=

不得不認老

也不能再用小朋友這藉口了

=(

好好珍惜吧
-------------------------------

去年這時候 在london 和brian 一起

爽 :D

今年 在澳洲

開工 開工 還是開工

由31-04 都係開工加頂更

而要做的事情

也可怕地多=.=

總是有人鬧事的 @___@

不過..

這是豬籠入水的好機會 幾辛苦都要做!
-------------------------------

24-28 上了牧場

同hugo and michael 上去














umum

actually 覺得一般啦

都唔係未見過 平淡既生活

so 唔係新體驗

夜晚食左個pre-xmas dinner

好好食

coz 有一大塊火腿















雞同火雞

好 好 食 呀!

and then chat 左成晚

返屋仔瞓

but張床太軟林林

唔係好瞓到

恰一恰 又天光了

節目都是足球 看書 打psp 和食野

真的 有點兒 頹

哈哈

但腦袋什麼都不用想

呆呆的 也不錯




27 便去了central coast 一日遊

terrigal, entrance, tumbi umbi, tuggerah





食了fish and chips

坐在草地上吃...

hmmmmm..

有一種野餐的感覺

坦白說 不知多少年未野餐過了=.=

星期二的早上 坐上火車 回到城市去

雖然不是100% 安靜 但是還是喜歡在city 的感覺

那隱居的生活不是不好 只是偶爾有點悶而已
-------------------------------

回到city 後

都是休養

事因那張軟林林的床快毀了我的腰骨=.=

終於可以瞓一覺好

and then 去下行街

前日比提款機食左卡

diu

真係黑到暈=.=

仲要go to nearest branch for assistance

低能銀行=.=

除夕去左飲茶

yesyes.. 好好食

and 好耐冇食過既鳯爪好正 =v=

夜晚打邊爐

仲用左間吉房

g01 變左個私人宴會廳

ps3+sofa+32inch tv


and 源源不絕既冷氣

打邊爐時最啱

真係超爽

由8點食到夜晚2點左右=.=

12點上左去天枱倒數

睇煙花

睇到少少harbour bridge 啦

不過放到後面因為太大煙 遮住左d 煙花

唔係好睇到



之後同左家姐仔 suki 講左陣電話

yea 我2011 喇  :p
-------------------------------

其實呢段野想係xmas 前打ga

不過因為唔係好夠時間 所以到今日先有機會打

ya,,,我地識左2年多?

and 我成日好自然當你小朋友咁看待

你xmas 前話比我ge 消息

搞到我眼濕濕 我自己都覺得好意外

因為冇諗過你會爬我頭 :p

and 你大過左好多

你想要既野 一步一步去實現

你付出的 今天收成了

所以我先會咁感動

其實一直以來 呢條路絕對唔易行

但你已經成功左一半 入左hc

所以你要繼續努力落去

我幾時都會咁支持你的

我成日話我唔會明白你既情況

其實你次次咁講 我都有d 內疚

事實上 我好多客觀條件都比你好

我的確無法體會你有多辛苦

再加上我成日都hea 住hea住既態度

你既拼搏精神同我相比... 實在差天共地喇!

so thats why 戈晚我咁感慨

umum.. so 我地都要努力

大家都有唔同既目標

and 希望我唔會衰比你睇啦

應該呢2個sem 都冇問題既 只係可唔可以高分je

so lets motivate each other;)
-------------------------------

cwi ah cwi ah

nei ho lazy ah

2011 yu and i work hard tgt la

get high marks and graduate ah ma

if later i hv 頭暈身興 

yu need to help me ga ma.. otherwise die jor dou ng g what happen ah =(

and i want to see yu so much lor

Oz ho hot and ho boring

haha

:3
-------------------------------

”只要想到你就會讓我心跳加速,而這對我來說,卻是唯一重要的事” - Guillaume Musso <<Sauve Moi>>



因為你 - Lara梁心頤

作詞:瑾
作曲:瑾
編曲:蔡庭貴
製作人:林蘭號aka陳韋伶

I took a walk I expected to fall
因為我未長大 所以有好多藉口犯錯
And then i fell 全世界責備我
So I hated them all
我只需要一個機會再來過
他們只會對我說 It's Over
你卻願意接受再狼狽的我
你說愛我 你不曾停過

我的心我的靈被你喚醒
就在一瞬間我重新勇敢站起
你愛我所以如今我明白愛的純真定義
我的心我的靈因你而醒
就像黑夜裡如願的等到那流星
是多麼美麗 因為你

I'll take that walk
I have faith I am strong
昨天又多懦弱 今天就有多自由灑脫
因為有你 我成長了許多
And i don't hate anymore
是你給我一個機會再來過
你從不會對我說 It's Over
懂得愛自己才能精彩的過
是你讓我有新的感動

我的心我的靈被你喚醒
就在一瞬間我重新勇敢站起
你愛我所以如今我明白愛的純真定義
我的心我的靈因你而醒
就像黑夜裡如願的等到那流星
是多麼美麗 因為你

我的心我的靈被你喚醒
就在一瞬間我重新勇敢站起
你愛我所以如今我明白愛的純真定義
我的心我的靈因你而醒
就像黑夜裡如願的等到那流星
是多麼美麗 因為你

上一篇:十二月二十一日

下一篇:一月二十二日

*傻豬▂_ 2011-01-23 01:14:18

Yes la..cwi
1 hai too lazy , 1 hai too hardworking

yu r so strange laa

cwi 2011-01-04 02:27:36

haha ... i dun think ur life is boring bo... u hv got many activities !!! haha
yeah ...u r rite.. i hv been lazy .. i needa get rid of laziness in 2011 yeah yeah yeah !!!
Plz remind me all the time !!!