2008-02-20 15:04:57nichole

天呀~又病~
要等到幾時我先有健康的身體呢?

生病,心病~自從愛爾蘭返hk後~個人就浮浮下~
第一晚還會攬住枕頭cry~
第二晚好點了~一直幻想身邊有人陪~就好訓點了~
第三晚生病了,自己一個,病左真係慘~

好想做好多野但又做唔到~
我想睇戲
我想食打邊lo
我想剪hair
我想buy野~
呢d野~我打算一個人做~
橫掂我都冇try過一個人打邊lo~
我開始慣左一個人~死了~
mama琴日叫我一個人去睇戲~因為佢掛住home~so唔陪我~
咁又係~家庭是最重要的~

但下次可以比個好點的藉口我ma?
我沒怪她~我覺得,人大了~應該好好學習獨立~就當她給我test law~

其實我已經好獨立ga la~但個人都係咁大頭蝦~
唔係多得mama~我的家應該得返3吋位可以行~

心情經常都大起大跌,我係咪應該搵多幾份工?
分散一下loney的感覺~?