2005-05-05 20:59:54Happiness”Queena

好痛苦~!!!

唔知點解...突然間好唔開心...其實都無乜野發生...咩都已經過去la!!我已經唔再在乎過去...我知道自己真係放低左,我可以當無識過呢d人,我可以直行直過,我唔想知佢ga野.....但點解...會咁唔開心...唔開心,係因為佢咩??或者....已經唔係la!究竟係因為咩wo!個心好似有d野塞住左咁......好辛苦...好想喊...究竟係乜事...究竟點解會咁??好耐都無試過咁......好似透唔到氣咁...好多野都唔明...點解一切會搞成咁呢?就係因為果件事,我失去左佢,失去左friend...其實,點解friend唔係會幫friend?點解所有唔好ga事都會發生係我身上?點解??點解佢要咁對我?點解佢唔幫我反而去幫蝦我ga人??唔通咁大個人都唔識分是非黑白咩??真係有當我係friend咩??利字當頭,就算再friend都變得唔friend...呢個係定理?

點解無端端對我好,又無端端對我冷淡??點解要令我咁難過?既然對我好係唔可以持續,咁就永遠都唔好對我好...你唔對我好,我唔會依賴,我會學識獨立...唔會因為失去依靠而唔開心......

點解人地話,高中三年係人生中最開心ga時候,但我一d都唔開心ga??我好痛苦...如果淚水可以沖淡一切,我會喊...但...喊有用咩??喊又可以改變d咩??哭了又笑,笑了又再哭,這就是青春嗎??




不曉得為甚麼愛 又稀少又昂貴
雲在半空中 被微風剪碎
回憶也許美 可是正在飛走對不對