2006-05-15 00:49:10夢想....紫英

遲來的鮮花~(補)

這一篇文章, 我欠一個人欠了很久...
對不起哦~ 親愛的~!

果一日, 我自己本來行緊街

我男朋友放工後打比我,
佢話佢在西貢坐同事車出來旺角找我~

行下行下~
見佢仲未打比我,

咁我咪以為佢咁耐 law~
但是都無打比佢, 諗住等多陣啦~

之後佢打比我,
咁係先達門口等~

等左陣仲未見佢, 點知正想打比佢果時,
佢係我背後彈出來~
我見到佢已經在笑~

點知佢仲突然比左一朿粉紅色的玫瑰花比我~!

我果時真係呆左~
之後就好開心~!

我等左咁耐, 咁多個節日,
佢講左咁多次,
終於送啦~!!

我唔係話佢, 但是我真係好開心~
個感覺就是, 我終於等到呢一日了~!

好感觸~
就像是心靈上的一些缺口被補上...

好開心的是
你會去給我一個完全意想不到的驚喜~

你話賣花的老闆娘話你送比女朋友的花也不包一下
你話外表看來好像真的不太美~
你話你走來走去的看了好久不知怎買...

我話你最好最利害~
我話這些花是最美最美的~!
我話你笨笨的為我準備,是最吸引人的~!

我要的, 不是華麗的包裝~
我要的, 不是昂貴的禮物~

我要的,
只是你用心為我買的幾枝簡單、沒有包裝的玫瑰~

雖然, 我仍然會和你吵吵鬧鬧
但是~ 你做的這一件事~
是一件了不起的事~!

這件事已經填補上某一些的小孔~
真的~!
謝謝你~ 感謝你的附出和用心~!

上一篇:雨過天晴

下一篇:漫步月下~