2004-04-12 10:44:36Nancy

長大?

莊友SAndra日記講她不願長大
嘻嘻
其實大個之後沒有人想大
有無睇過interview with god呀?
果篇野講得好arm
人係好奇怪既動物
細個果時好想變大人
大左啦
又拚命地逃避
想變返細路仔
又咩都唔想諗
細細過受屋企人呵護最好最舒服

可能係睇落d人都feel好我似好o靚妹咁
有時連我自己都懷疑我係唔係已經20歲啦~?
好似alex咁講
細細個d人會覺得冇殺傷力而會遷就一點
it"s a kind of protection
可能,
你地都俾我外表騙了~~
嘩哈哈
我似好低b..好唔識諗野咁
但心裡很明白
很早以前
我已經可以好好咁control我既情感
練好d EQ
很早已經太在意別人的想法而強行遷就
我的「自我」
應該早就遺落在那個地方吧~

好記得有一次既room visit
(P.S. Room Visit係hall o -camp 其中一個Programme,
要o係2個weeks內,visit夠100個hallmates.
即係,去佢地間房傾夠25分鐘偈以上)
果個current,
說我很老
我當堂啞掉
從來d人都係話我細ga ja wor

佢話,睇得出我諗好多野
果一刻,覺得佢好勁呀
知我者莫若佢呀~~
或者
看起來好像什麼都漫不經心
其實
我對於人的感覺很敏感

佢話我似佢前女友
成日都扮冇野
唔細心d都唔會知我唔開心果隻
總在他哭之前給他一個擁抱
又或者細心的察覺人面色不對而加以慰問
就係冇諗過自己
(p.s.唔好問我係bean個
總之係一個ok friend既current啦~哈哈~)
果一個visit
係我做我最深刻既visit

佢問我一生,
最唔開心係d咩事>?
wu~~~
係deep to heart的問題
而唔係敷敷衍衍的你叫咩名讀咩科有無拍拖law~
好good~~

e..
講開咩ga呢?
哦~長大thing
我會keep住而家咁樣ga
唔會迫住自己聽日一定要扮大人咁
不過
認真既我會o係適當既時候出現ga啦~
其實睇我日記既人都知道
我唔係really日日都好似外表咁細路女ga啦
係唔係?笑~
sandra~你都唔好迫自己啦~
要老就會老ga啦~
唔係lee d野都要強求呀?
哈哈
如果開心,
咁咪keep住做law
唔洗一定要點點點
係自己style咪得law~^^


re vcent
其實
想得太多
諗得太遠
都係我既缺點
唔知你地信唔信星座呢
其實佢describe我好arm ga
我本身係天秤座~所以外表樂觀開朗但又猶豫不決懶惰wor~
佢話我月亮星座係雙魚座
成日亂諗野
多愁善感到死麻鬼煩~~
哈哈
你地都可以去check下
順便了解下自己~^^
http://tw.astrology.yahoo.com/luckywant/horoscope/form_chart.html
放鬆d啦~baby
有時
咩都唔知
咩都唔理係最happy的~~
好似bb仔咁
幾好!~