2008-03-06 21:49:12甘草阿凍ˋ

~Because You Live(因為你存在)~

~Because You Live(因為你存在)~
Starring out at the rain with a heavy heart
在雨中帶著沈重的心
It’s the end of the world in my mind
在我心中這是世界末日
Then your voice pulls me back
妳的聲音拉住了我
Like a wake-up call
就像早餐的鬧鈴

I’ve been looking for the answer
我尋覓著答案 
Somewhere
在某處
I couldn’t see that it was right there
就在眼前 我卻看不到 
But now I know, what I didn’t know
我現在知道 我之所不了解的

CHORUS:
Because you live and breathe
因為妳活著 呼吸著
Because you make me believe in myself
因為妳讓我相信自己
When nobody else can help
當我孤立無援
Because you live girl
因為妳存在 女孩
My world...
我的世界
Has twice as many stars in the sky
從此更加閃亮

It’s all right. I survived. I’m alive again.
還好 我熬過來 重新活過來了
’Cause of you, made it through every storm
因為有妳 我渡過了每個風暴
What is life? What’s the use?
這是什麼生活 有什麼用處
If you’re killing time
如果好只是在浪費光陰

I’m so glad I found an angel
我多麼開心我找到了天使
Someone who...
有個人 
Was there when all my hopes fell
當我的夢想破滅
I wanna fly looking in your eyes
我想要飛到她的雙眸中

REPEAT CHORUS

Because you live and breathe
因為妳活著 呼吸著
Because you make me believe in myself
因為妳讓我相信自己
When nobody else can help
當我孤立無援
Because you live girl
因為妳存在 女孩
My world...
我的世界
Has twice as many stars in the sky
從此更加閃亮

Because you live... I live
因為妳的存在 所以我存在
Because you live, there’s a reason why
因為妳的存在 這就是為什麼
I carry on when I lose the fight
我撐著當我總是輸了的時候
I want to give what you’ve given me
我想要給妳 妳總是給我
Always...
永遠的

REPEAT CHORUS

Because you live and breathe
因為你活著 呼吸著
Because you make me believe in myself
因為你讓我相信自己
When nobody else can help
當我孤立無援
Because you live girl
因為妳存在 女孩
My world...
我的世界
Has twice as many stars in the sky
從此更加閃亮

Because you live and breathe
因為你活著 呼吸著
Because you make me believe in myself
因為你讓我相信自己
When nobody else can help
當我孤立無援
Because you live girl…
因為你存在 女孩

My world...
我的世界
Has everything I need to survive
已經沒有缺憾
because you live... I live, I live
因為妳的存在 所以我存在
果凍第一次貼英文歌 .... ˊˊ

抄不可思議的說 ^_____^

可見這首歌有多好聽呀 !!! =ˇ=*

果凍我放著英文單字不背

狂背這首歌歌詞耶 ... ((( 連我自己都不由得佩服我自己了!!

好好的三更半夜不睡覺

看這首歌的mv 帥透了 ... !!!

我賊還很[[智障]]的說 ...

傑西麥卡尼戴 有色的隱形眼鏡噢ˋ ?! ((( 因為是綠色滴!!!

阿人家外國人是不可以有綠眼睛歐 ..... ˋˊ

結論是 ... 我今天晚上一定要早點去睡覺

最近臉辨超陰沉 ˊˋ

下一篇:愛到才知痛