2007-07-06 22:35:46佧鮭児

7月6号 晚

呜~我好激气啊!刚刚我细佬叫我婶婶啊!距真系越来越过分啊!原本以为我细佬考完试就可以返来,仲为紧距开心添!(居然甘叫我都有,距返来就知死!)点知话无人得闲同距返来,所以就无得返来.我原本都未距伤心咖!现在吾使啦!好心真系无好报啊!成日同我讲野句句都同我顶!真系无咩边几次系顺我既!(话晒我都大过距啊!一D礼貌都无!)虽然有时又眯对我甘好!(距返来好多时都请我吃野!哈哈~念起就爽啦!所以好想距返来啊!){我知好多人如果睇到呢就会问我,点解会系你细佬请咖?我可以同你讲因为距系个吾会乱用钱既人,又好会将D钱收收埋窝!零用钱可能仲要比我多.所以,好多时我同距一齐都系距请我吃野!我都吾记得系由几时开始呢个习惯咖啦!但距就只会系甘大方请我,其他人无情讲咖!}所以有时念下,我细佬都吾系吾顺我既!但距有时就真系好激气啦!顶心顶肺啊!(个心果时就真系超吾舒服啦!话晒我都系你既家姐啊!点可以甘叫我咖!)我都吾知应该话同我细佬既感情好吾好啦!(我就觉得系一时时咖咋!时好时坏)吾知距呢次要几时先返到来呢?
。¨尐苑耔.* 2007-07-07 23:17:11

你亲细佬啊?
呵呵~~~
距可能系用开玩笑来同你讲噶姐..无甘激气啊...