2005-05-02 15:13:09苗苗

你係咪真係好憎我呢??

你知唔知你真係好假呀?!!
朝早send兩個message黎話我,轉個頭你又要扮無嘢個下先利害!
我唔係你既玩具呀!唔該你唔好玩我啦~



我都唔知點解自己要咁,
點解我要喊啫,你兩個message鍾意點咪點囉!
係自己有手有腳,去邊我都控制唔到架啦!
人地唔問你,唔話你知咁又點.有影響咩?
你係人地邊個啫~同你講聲咪比面你囉~


唔淮喊呀!點解要自己一個躲藏係屋企喊呀???
你又要咁無用,聽到人地個電話又唔敢出聲,人地哄兩哄又喊!
有咩用啫??!!佢打緊牌jia~有無理過你丫?
問咩禁煙啫?上internet查咪得囉!做咩要打去煩住人?!
你想聽人把聲,又無唸過人地會覺得你煩呀?


仲有呀,人地係男仔黎架~
唔知你黎m會心情唔好架!人地都無必要知道啦!
你發咩脾氣啫?
你驚考試溫唔切書,驚功課做唔切,關人咩事啫~
你自己壓力大,唔好影響到人啦~
係係係~~~~~又係我唔識睇諒人!


你不嬲都知道星期日唔出去食飯架啦!
你想同人出去食飯??--->>咪玩啦!你自己想你既事!
哦,你下個星期自己要掛住溫書,驚陪唔到人,去唔到街,想陪多人一陣,又點呀?
又唔唸下人地要唔要你陪?
人地話去睇>早熟<,話下之ma~你又當真~
你話同你睇早熟重要,定打牌重要丫?又唔睇諒下~
你下個星期唔得閒係你既事jia~仲講!!!!


你唔好咁自私,咁天真啦!你依家又做緊咩呀?
你自己坐係到喊緊jia~俾人知道咪又話你煩,話你煩,話你細個?!
你唔好唔記得係你自己唔識睇諒人jia!
徐佩苗~~~~~你真係好自私呀!
係你自己既問題啫~
唔好再喊啦好無?乖乖做功課啦~好唔好?


*分手*你又唔敢~話俾人聽你唔開心又唔敢~


好彩人地唔睇你個板jia~如果唔係你夠膽同邊個講丫?
仲喊,?????喊死佢啦!


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

曉生,多謝你唔睇我個板,等我仲可以有個地方收埋自己~