2007-02-08 21:54:17~@勇敢的{女孩}@~

唉,唔知自己想點...

唉...唉...唉...
放假實在放得太耐啦,平時唔係返工,就係睇劇訓覺. 完全冇動力,唔知做咩好,又唔知想點. 成個week既心情都好down....唔知自己係到做咩,唔知自己以後想點,好想時間就咁停係呢一刻,播住我鍾意既歌,開住冷氣,訓係床上,咩都唔諗,冇煩惱,冇難題,冇抉擇,冇責任,咩都冇.....以前好怕被人忽視既感覺,依家卻好想變消失,變隱形,被忽略,被忘記......

我諗我咁down有一半係因為...”我老啦”.....T-T
不知不過咁就踏入左2字頭,再都唔可以算teenager啦!!!20歲既我實在諗唔通依家既我同16歲既我有咩分別??(除左個樣蒼老左...-_-|||) 我一直都覺得自己一路停留係16歲既階段,想法一樣係咁不設實際,愛幻想,習慣性既懶惰+丟三忘四....||||, 但無論我16歲定20歲,我既心境一樣都比平常人老十歲....呢幾日我係度諗,年輕既我,有荒唐過嗎??? 以依家既年青人角度呢講, 答案係, 無!!唔知點解,感覺就係自己好似冇年輕過,由以前到依家都係咁老成....到以家老啦,先黎想任性,想放肆一下......生活實在太苦悶啦!!!!!!

**在此推薦一下台灣新創作偶像 蔡晏佑, ok帥, 唱歌超好聽, +好有才華!!!!佢拉小提琴既樣超型^^ , 我超鍾意<<我可以>> 同 <<我想要說>>. 值得一聽呀~~~
mandy 2007-02-10 13:52:20

mud 放肆過才叫年輕過嗎....

個兩首歌我都聽過了,不錯,鐘意....