2006-08-25 23:02:23~@勇敢的{女孩}@~

I am who I am~~and i’m happy abt it^^

I am temperamental
Like a heart without a home
I am sentimental
But you dont know me at all

I have expectations
I wanna be the one you call
And I want a conversation
But you dont know me at all

Hold on tight
I am
Im a revolution
Close your eyes
I am, I am
I’ll blow your mind
I am
Im a revolution
Why do i have to explain
Who I am again and again
I am

唔想再做nobody
唔想再做隱形人
唔想再做好人
唔想再一個人
.....................................................................................................................................
唔知點解我成日都覺得我d朋友都係好brilliant既人
係佢地之中既我一d特別都無
佢地既光芒突顯出我既陰暗
我係一個好悶既人
一個人既時候我鍾意唔講野
鍾意一個人浸醉係小說既世界
係里面享受我缺乏既感覺
我係一個passive既人
無論我點改
都改變唔到呢個事實
相反
我d朋友都比我active
我真係可有可無嗎??
曾經,我好想考試交白卷
好想同d阿姨講’你好煩呀’
好唔想再聽到人地話’你真係好人啦’
唔想再做好人啦
我淨係想做自己
好任性,好斤斤計較,好懶,好平凡,好情緒化,好寂寞,好冇安全感既我
i am who i am, no matter what.
i am awesome!!

上一篇:好掛住>3<

下一篇:Just not my day

mandy 2006-08-26 12:54:32

我知道你就是這樣的一個你....
想與你一輩子也不變,就這樣癲癲的,傻傻的....