2006-09-25 00:18:01~@勇敢的{女孩}@~

Just not my day

唔開心
好想喊

今日番工做落單同聽電話,做錯左好多野,好似成間鋪得我一個人做錯咁, 超down超冇心機, 我真係好蠢好冇用呀,咩都做唔好,雖然冇人loud我,但我自己都唔好意思,超沮喪||||, 我落錯單,聽錯野,收錯錢,講錯order,總之就將所有錯得既野係一晚之內俾佢錯哂,無奈||||越做越down,越down越錯,攞命!!!

番到屋企,心情仲係好差,好想發洩,好想喊,好想打俾你地’辛’....好懷念以前心血來潮就打俾你地煲粥,聽下你地把聲,有你地安慰我,一個人係到真係好辛苦呀>.<......雖然我冇玩自閉(話緊你呀mandy),有識左好多frds,但係同你地唔同,冇你地咁’生死相交’^^,唉,儲$$啦,儲$$啦你地,儲$$過黎探我啦,我包你食住呀~~~因為我今年之內都唔會返嫁啦,見唔到你地啦>-<.唉唉唉

好啦,要收拾心情啦,咁難得有假放,聽日同frds去rottnest island 玩,2日1夜, must have fun!!自從sem 2 開學以黎都未relax過,要痛痛快快咁玩番餐先得!!!

這一夜,很冷
這一夜,很難過
這一夜,沒有了你們, 感覺很 |孤獨|
mimoSa_n 2006-10-03 17:59:16

呀~~~好好呀你地,真係要過黎搵我呀,我都save緊$$去搵你地ga~~ love u mandy,你真係有諗過ga, nvmd the timing,為左你,我走堂請假又點話呀^^

mandy 2006-09-25 22:26:14

睇完你呢篇文,我好心痛呀... >.<
我知你一定好難過ga la... 唉,你個種感覺我都明,做錯一樣野之後成日諗住,好down,之後其他野都會做得唔好ga la.... 其實做錯野係必經ge 階段黎,這樣才會令人成長ar ma.... 邊個無做錯過le,try to relax,你會做得更好的。^^

我真係有諗過buy ticket fly 過黎搵你ga,可以的話我一定會!!! (現在我仍是無業:p) 不過錢都唔係一個問題,最重要係時間要配合到,haha

我會send 多d msg 俾你ga lar,你唔好孤獨呀~~ >3< 鍚哂你!!

p.s. 點解你”辛”緊個陣都要拉埋我落水 =.=

FreDa 2006-09-25 08:39:44

add oil ar Sandy@! haha really 包食同住?哈哈 好!我答應你..我save $$ and visit u ...我都好miss u呀! sigh im sick lah~ u take care!!