2006-01-09 00:00:06貓琪‧玩具

[博醒日為食toy記] 金華冰廳+石磨坊

個日除o左食Suzuki之外
我地仲食o左下午茶 同 飯後甜品
估唔到打姐把口愈來愈嘴饞
行過花園街
我一直冇留意過o既茶餐廳
原來係咁把炮

打姐自從食完同事o係金華買番o黎o既包做早餐之後
就介紹我食啦
門口好多人買包呀...
幾款包都賣得好快...
一盆包好快賣清光...
個個都好似要搶先有得食咁
皆因D人冇排隊...情況非常混亂
雖然冇入到去茶餐廳內裡睇過...不過我估都唔少人

阿姐服務態度尚可接受啦
見到我地企o係前面...冇o野講...
同佢講要買菠蘿包...佢又係冇乜反應...
不過另外一個瘦瘦削削o既女人...類似老闆娘咁...眼神就帶點不善



=== 菠 蘿 包 === $3
新鮮出爐,熱辣辣,包就唔係好大個

但個糖酥皮金黃色,好脆,甜甜地o岩o岩好,唔易散
平時個d未擺到口邊已經跌哂落o黎

咬落包肉就冇乜味道,但就軟都你唔信係一個包o黎
係勁軟,軟綿綿 而唔係淋pat pat o架
包肉唔似LG1個D咁衰格..個包係好大個o架..不過係空氣撐大..食到成肚氣
[上年日日返工都o係LG1買菠蘿包..因為最平係得菠蘿包...
而家D包加哂價...芝士包都賣$5.5...好慘...迫人食貴包]
不過我食食下覺得包肉有D濕...好少好少...對食欲冇乜影響


其實生活o係香港都幾幸福...
點窮都好...一個菠蘿包已經可以食得好滿足...
有時放工時間去牛池灣買菠蘿包..$1咋..開心都爆
你可能覺得$1個包好cheap...仲會問食唔食得人o架?
但我可以話你聽...我試過...係食唔死人..gagaga
學下星爺話齋..飲啖茶食個包
如果可以嘆埋港式奶茶...真係正
可惜我倆手上個盒375維他凍檸茶仲正...真係正到..
今次四粒星~


金華冰廳
地址: 太子弼街47號地下
電話: 2392 6830




行完始創就去o左朗豪坊
不嬲對朗豪坊冇乜好感
但佢promotion真係做得唔錯
我地先後欣賞

1)聖誕報佳音
有班中一二咁上下o既細路choir報佳音,
令我更加懷念以前開心o既日子
好掛Miss Chan Chan

2)妙想天開四人幫
玻璃艙內個四個光頭茂里,要做三星期每日24小時表演o既紀錄
幾得意咁...不過睇唔耐...多人

3)妙想天開飛行團
有少少冇厘頭...可能我地miss o左d o野...會整鬼d人

4) Love Music@ 砵蘭街 聖誕巡迴路演
吳浩康- 睇得好少
Yumiko- 激閃Bra top & 瘦o左 & live好o左
關智斌- 唱夕陽醉了
謝安琪- 希望佢好好努力...有前途
黃耀明- 打姐愛明哥...唱錯再encore
容祖兒- 全快歌live Keep住水準...努力



睇完love music即刻標去石磨坊
唔使等,好好彩~
磨o左一大輪...終於落得order



=== 熱 芝 麻 糊 === $13
我以為食過有D芝麻粉粒係正常
仲成日食多多即沖芝麻糊tim喎
原來自家磨...都真係幾滑
未食落口已經聞到濃郁o既芝麻香
稀稠度都調配得好好
碗面仲殘留芝麻糊
唔會好似水咁跣哂落碗底
完全唔係一比九十九
味道方面都唔錯 唔太甜
不過大碗o左D...覺得有D漏



=== 桂 花 同 心 糕 === $18
外表鎹喱咁通透 味道似大菜糕
有花奶同芒汁拌住
芒果多過桂花,似叫芒果同心糕多D
所以桂花味就食唔到...反而平時o係LG1 o既桂花糕仲有桂花味
芒果食得出好新鮮...但就冇乜芒果味
反而對我呢D芒果厭惡者係一個好o既選擇
清清淡淡地,唔會太甜
最驚喜係糕頂個pat紅豆蓉-超香紅豆味



食到咁上下...真係好飽
唔係食物難食
係隔離檯有一對情侶..叫o左”甜甜兩心枝”
兩舊心形粉紅色荔枝味果凍伴住D西米
個男o既手拎住”鴻福堂”o既飲品又睇書..都冇理過佢女朋
但個女朋就好enjoy..真係甜絲絲...

服務態度唔錯
見到有人打尖...即刻出聲
絕對唔似Suzuki個d欺善怕惡o既服務生
地方比較迫..衛生可以接受..環境光猛
今次四粒星



石磨坊
Shek Mo Fong
地址: 旺角豉油街66號地下
電話: 2398 9400