2005-07-31 23:04:11`’*Ar ian°’*!

°`____我和你的承諾×約定 °`;▃ 第15集..再見..

~chapter 15~
再見..

作: 今次都係用第1人稱都係代入yoyo..

d人走晒之後......
norelle: yoyo....(喊..)
我: 做咩事ar??
norelle: 我......真係好唔捨得你ar.......(攬住左我......)
我: 我過3個月就會返黎一次ga la......
norelle: 嗚.......
我: 唔好喊la.....我唔想喊ar....
norelle: 我都唔想ga.....但係我忍左好耐好耐la......
我: 嗚........
朗: 喂.....你地做咩ar??
謙: 你地兩個唔好咁la.....
朗: .........( 喊......)
謙: 喂..嘉朗.....你........( 佢都係度喊緊........)
我: 好la.......我地4個都唔好喊la好冇??
norelle: 嗯.......
我: 我又唔係走左唔返黎....
jay: 嘩.......你地4個搞咩??
我: 冇野ar.....
jay: 你地唔捨得我個好阿妹le??
norelle: 梗係la....
jay: 唔好咁la你地......最多我得閒帶佢返黎揾你地lo..
我: 洗咩你帶我返黎wo.........
jay: 梗係要la......
朗: 你地聽日係咪早機ar??
我: 係ar......11點..
謙: 咁你地早d訓la..........
我: 嗯......
我差唔多訓著個陣.....
朗: yoyo...你訓著未ar??
我: 差唔多......
朗: 今晚係我地訓埋一齊最後一晚la....
我: 我又唔係唔返黎......
朗: 但係我地要過咁耐sin可以見面......
我: 我個心係你度你個心係我度咪得lor....
朗: 嗯.....
我: 訓覺la.....
朗: 係la......
係li一晚我攬嘉朗攬得好實好實......嘉朗都係......
我: 起身la....夠鐘la.....
朗: 嗯......
norelle: yoyo...起左身未ar??
我: 起左la....
norelle: yoyo...!! (又攬住左我......)
我: 乖la..唔好咁la........
norelle: 嗯....
朗: 我地今日出去食早餐ar..
謙: 好ar..
我: 阿jay le??
norelle: 未起身掛......
我: 喂..jay..起左身未ar??
jay: 起左好耐la.....
我: 嘩....你個頭....
jay: 今日坐plane ar..唔jel la..
我: 下....哦...
jay: 做咩ar?? 好樣衰咩??
我: 唔係....唔jel靚仔好多......
norelle: 嘩......你搞咩ar??
jay: 下......
norelle: 唔jel頭原來仲靚仔........
jay: 多謝......
我: 喂..唔好講咁多la..
jay: 你快d la..等緊你咋..
我: 得la得la......
去到機場........
我: 我地要走la.......
朗: yoyo....送比你ga....
我: 咩黎ga??
朗: 你上機sin拆ar.......
我: 哦......
norelle: 嗚.........yoyo........
我: 唔好咁la....
norelle: 真係好唔捨得你ar..........
我: 嗚.......
謙: 唔好喊la你地兩個.......
jay: 夠鐘la....
朗: yoyo.......
我: 嘉朗......
朗: 唔好唔記得我.......
我: 我唔會ga..你唔好識第2個女仔ar........
朗: 我唔會ga......
我: 嗯......我要走la........
朗: bye...記得平安夜 ar....
我: 我會記得ga la......
朗: 嗯......byebye.......
我跑去攬住左佢....真係好唔捨得佢.......但係我要走ge係事實......始終都係要面對現實.........