2005-07-18 09:16:31`’*Ar ian°’*!

°`____我和你的承諾×約定 °`;▃ 第9集..拍拖..

~chapter 9~
拍拖......

**係li一個星期..**
謙: norelle..我地今日去睇戲lo..
norelle: 好ar..
謙: 睇咩好ar??
norelle: 你話事la..
謙: 咁睇xxx la..
norelle: 好ar..
謙: 跟住去邊好ar??
norelle: 返屋企..
謙: 哦.......
norelle: 你唔叫我唔好返屋企ge??
謙: 咁我以為你話要返屋企ar ma..
norelle: 咁冇野la..我諗li一個星期我地都係會咁過.......
謙: 點過ar??
norelle: 你真唔明我講ge野定係扮唔明ar??
謙: .......
norelle: 你係咪真係中2我ga??
謙: 我係..
norelle: 咁點解你連一d甜少少ge野都唔講ar??
謙: 我.......
norelle: 我諗我比li一個星期你係比錯你ga..
謙: 唔係ar..
norelle: 我覺得係lor..
謙: 算la..我今日心情唔好ar..唔想同你鬧交..你中2點就點la..
norelle: 你......心情唔好..就唔理我......
謙: 我今日整親你知唔知ar?? 因為我整親我冇得去比賽你又知唔知ar?? 我隻腳好痛你又知唔知ar??
norelle: 我.......
謙: 算la..我唔想係你面前喊..亦都唔想睇到你喊..我送你返屋企la..
norelle: ..........(喊..)
謙: 唔好喊la..我唔講比你聽我就係唔想你喊..點知............
norelle: 對....唔.....住ar.........
謙: 我都冇嬲你..
norelle: 我唔係想咁ga........
謙: 乖la..唔好喊la..
norelle: 我.......想同你一齊.....唔想返屋企.......
謙: 好.......咁我地去食野sin la..
norelle: 嗯......
謙: 去邊度食好ar??
norelle: 去.....唔知ar......
謙: 去食m 記ar..好耐冇食過......
norelle: 好ar..
謙: 你唔好同我一齊li個星期之後離開我......得唔得ar??
norelle: 嗯.......
謙: ^^**
norelle: 咁開心做咩wo.......
謙: 你話唔會離開我ar ma.....咪咁開心lor..
norelle: ^^**
謙: 肯笑返la咩??
norelle: 我幾時有唔笑wo..
謙: 咁你笑多d ma..唔係我睇唔到..
norelle: 你睇唔到咋ma..
謙: 食完送你返屋企la..好冇??
norelle: 咁早ar??
謙: 今日好多功課做ar..唔想你做到咁夜......
norelle: 咁好la......
謙: 嗯..
norelle: 不如你黎我屋企我地一齊做ar..
謙: 好ar..
norelle: ^^**