2004-04-10 10:45:00888

雪白的毛衣+紅色大衣鈕 再+ 一個可愛的小蝸牛~~

琴日,一早就跑去實驗室上堂,10點鐘就可以閃人,之後就去了圖書館四樓溫書,直到中午lunch的時間,約左健益食lunch,之後又要上會話堂,之後三點鐘回到家,打開個screen,見到zoie跟我say hello~!! haha~~ 自然反應當然係say hello to her la~~ 唔知點解講到佢好文靜,我聽到後就--->!!! hehe~~ 佢又話有很多 孔雀魚bb , 問我要唔要,我就緊係要嫁啦!!我都好鐘意養魚的!!但沒有魚缸>"
去完教會我就即刻 call 小蝸牛,因為約左佢食宵夜,怕佢等好耐!!~~
原來佢沖緊涼....我就開車先去學長到放低d野俾學長,結果去到學長樓下先知,佢打左四個電話俾我,唉...都怪我開得太快,只聽到風聲,聽不到電話聲!!>"
搞左好耐先去到佢樓下,佢女宿樓下真的有好鬼多唔知邊到黎既男生在等某人,haha~~ 我諗我亦變了他們的一份子!!~~ 其實琴晚真的不是一個單純的去食宵夜,粗心大意的我竟然諗住食完宵夜就聊陣天就送佢返女宿,haha~~ 結果食完宵夜,而女仔題出去遊車河,去公園行下,我實在是太失敗了!! sorry~~>"
去到公園特別有一種溫暖既感覺,可能係周圍都係一對對既情侣在散步吧!! 還有那些傻傻地既中年大叔,可惡!! 破壞晒d氣氛~~ anyway, 我地只好走別的路 , 繼續散步,無奈中山公園實在太細了,行了沒耐就行完了,加上佢係12:30就要離開的小蝸牛,大家都只好不願意的望一望手錶,時間到了,要回去了!! 唉....

去到女宿,又看見一大班原因大概跟我一樣的男生起到同佢既女仔起到把握時間聊多一陣得一陣,但好笑的是我們的中間站了一個表情嚴肅既大叔,佢好像見黎d場面見得太多了~~~ hehe~~~ 我同小蝸牛當然都有繼續聊多一陣,佢原來很喜歡我車上的蝸牛,佢話好可愛好開心咁,但我覺得我眼前的小蝸牛先致係最可愛最漂亮的~~~

呵呵,最後真的要走了! 佢叫我返去要快d訓覺呀,唔好俾佢起msn到找到我,結果...hehe~~ ^-^!! 總之,有聽小主人既話就係啦~~ 今日就寫到呢到啦....今晚又約左佢啦...hehe~~~ 所以而家要去溫書啦~~ 圖書館,自修室我黎啦~!!

小天使.