2006-04-28 00:31:17女王

\\凡人//\\煩人//!?

聽得多國語歌多既朋友應該聽過呢個歌名!!
我一直諗我要打咩野落日記好!!

而我最近多左諗一個問題,我係一個點樣既人!?
隨住年歲越黎越大!!我無時無刻在變!!
孫子兵法有曰知己知彼;百戰百勝!!!
我真的知道自己嗎!?

我差不多對每位好友也問過一個問題:你覺得我份人點!?
老實講,我真係好想知自己係人地既角度、眼光、口中係一個點樣既人!?
甚至會係一、二個月後再問一次!!
點解!?

因為我經常發覺,由我從對方出發點所做,覺得是有益於對方的事,
到最後總是令自己意外的結果!!別人未必接受!!或是反效果!!

是我人的關系!?還是我真的諗與做出來兩回事!?

其實認識自己在我而言非常重要!!
最體會自己感受的是自己、最明白自己內心的是自己、
最了解自己需要的是自己、而最能為自己帶來傷害的也是同一個自己!!

自己的[自己],是怎麼樣的一個[自己]!?

相信大家都有試過俾自己玩喇!!
我意思係,[自己]俾自己多餘既思想、諗法令到大家錯失左好多野!!
錯失既可能係時間、機會、關系!!

不知道大家明唔明白自己既[自己]!?

不過我見好多人借助心理測驗[我自己也是]、星座、生肖等去想更了解自己,或許是現在的、未來的!?

人就是對未知的事件感到好奇,產生一種八卦既念頭!!

唉!!我是個怎樣的人呢!?