2006-11-09 18:10:56♡MARIE♡

得番60條好漢

[
[ = =
[ T_T

我地班有個女生要離開阿
離開我地溫暖嘅高2十二班了

雖然同佩怡唔係好熟
準確D黎講 好似未講過野窩 哈哈

但係 作爲同一屋簷下
一起學習左半個學期嘅同學囝
都會好唔捨得佢^^

今日班會課
當老師話有人走
D人以爲係我 = = 暈死 無甘快
其實係佩怡同學阿
好多人都好驚訝 好突然
當事人太神秘拉 臨走前幾日先講
連同宿舍嘅人都唔知窩

阿夢話
搞錯啊佢 唔當我兄弟
走都唔講 我又無準備禮物
宿舍得4罐百寳粥 同4包餅
比曬佢都唔夠啦 妖!

救命啊 哈哈哈 笑到我噴水

辦主任陳睿仲抵死
叫佩怡代表我地班向澳洲人民問好
又唱送別 差D唱埋千里之外
哈哈 癲咖佢

唔唔唔 T_T
希望以後佩怡去到發達國家
唔好忘記我地D發展中國家嘅同窗拉~
孤單北半球 得番60人嘅班
不久又會少緊個 得番59條好漢 = =