2004-04-30 02:15:00Marcia

攪笑

今日去左"和民"~都幾好食喎~又唔係好貴~
不過wen.k請我~多謝呀~
趁我去左washroom,佢埋左單~
令到我唔好意思~

好笑~今日見到個好似tb架人~
望真d原來係我小學同學~

之後同左rachel去左mk~睇玩具~
我想買gift...但又睇唔岩~

之後去左睇external cd rewriter~
sorry~我頭先好似發左脾氣~
coz你講個d電腦野我又唔明,你又唔explain~
我又好tired~
你又好快甘行左去~

不過頭先去左exp~
我架至愛~
香草燒雞飯好似冇甘好味~
不過我仲係好鐘意~

睇左江湖,但冇想像中甘好睇
有d悶~
雖然係第一日上畫,但唔係好多人~