2006-11-05 01:40:36Monkubi...]]

感覺


最近...我不知不覺間....瘋狂咁愛上左....

***5566***
紹偉少爺...小甫...鞋子...
(其實仲有一個叫 Jason...but 對佢我冇果種感覺...呵 !!)

雖然佢地唔係比人第一眼既感覺係好令仔....
好有才華果d...亦甚至比人有d唔好既感覺....
有人問我點解會鍾意佢地...??

哈~其實答案真係好簡單....
我係比佢地既努力...堅持...勇氣感動左....
見到佢地既 fans 一日比一日多....
佢地既歌....我由最初聽到依家....
冇錯...真係進步左好多....
佢地演既戲....一套比一套好睇...

就係因為咁....我又發現左一樣野....
依樣野令我有一刻既錯敗感....

當你在某一刻...你發覺自己對某一個人或者某一件事感到
興趣果陣....

就會產生一種好奇心...開始好想認識佢...知佢更多既野....
不斷去漫無目的...可以話係麻目咁去尋找同追求關於佢更多
的資料與事物....

尋找得越多...就會知道同了解得越多....
知得越多佢既優點和缺點....一些自己完全唔清楚既事....
心裡就會有個衡量....

就會開始有以下問題發生....

1) 自己點解會咁鍾意佢地...??
2) 佢地有咩吸引到我....??
3) 發現左佢地原來唔係好似自己心目中咁好...

等等.....

我覺得自己原來真係好唔認識佢地....
對於之前佢地發生左咁多野....
我完全一d都唔知....
睇見佢地既 fans 咁清楚佢地每一件事....
我亦都係完全唔知....
我既錯敗感就會越黎越重...越黎越多....

後來...有一晚我失眠...我諗左成晚...
睇番鞋子寫既書....又比我發現左一樣野....

我學識左凡事都唔好咁執著....
之前所發生既野....已經過去左....
自己知得幾多...就算吧...

我鍾意既係依家既佢地....
咁你咪係依一刻明白同支持佢地就夠 ga laaa....

我之前都講過....人既愛係好短暫.....
我唔知自己對佢地 3 個鍾意既感覺可以有幾耐...
可能好長久...亦都可能係下一秒鐘就冇左....

我學習緊...去珍惜眼前所擁有既人與事....
包括對我好重要既人....


阿傑 2006-11-10 01:13:11

sorry啊.. 因為投先岩岩部電腦無端端 hand左機,攪到要restore 番部腦..sorry啊,你都good night啦^^啜啜