2004-11-08 21:18:10magicapple

ICAC Charity Walk

星期日一早入咗烏溪沙,幫icac既charity walk做工作人員,
雖然一波幾節,不過終於都到咗工作地點,主要負責派水。
派水好好玩架,參賽者有老人家,有小朋友,大家都好有禮貌架!!!
政府show真係幾好架喎,包埋飯盒,重幾好味喎,真係無諗過,
個show最後都只係做咗三個幾、四個鐘,咁都有一餐飯食喎。
尋日係曬咗少少,不過最大得著係親眼見到董伯伯,
第一次睇到佢真人咋~~哈哈!!!
p.s.派到我手指腫埋!!!

星期一返工日!!!搵銀搵銀~~
今日返去不斷出錯,個腦好似留咗響屋企......
真係唔好意思,希望佢地唔會就咁唔要我啦......
黎緊個星期三都係搵銀搵銀,
要慢慢清下d功課勒~~

後加:
晚上突如其來的失落,down down down......
我是一個怕麻煩的人,煩惱煩惱。
我是一個逃避問題的人,難題難題。
我是一個懶惰的人,劣根劣根。
我是一個悲觀的人,沉鬱沉鬱。


雖然我願意分享你的所有,但別要將你的問題轉化成我的煩惱。