2010-11-05 00:34:31Sin

下雨囉!

好地地又會無啦啦落雨.. 屋企D遮,唔知放哂係邊個角落頭, 所以也就淋左成日雨,前後3次,最勁一次當然要數文華東方完仲要行路去買埋M記,淋住雨去巴士站,截左2次先截到的士。

好狼背,真係狼背到乜咁!

好采,值得安慰GE係吳豬食哂D野,之後仲飲左一大兜湯,哇,正,好耐無飲過湯水 !

之後同吳豬傾計,其實我地好多時都係度傾計,吹水,不過無談情,哈哈。

 

中午去交保險費,交完發現無一份保單係我GE... 即係又要去過.....哎 !

然後去M記借左個廁所,啊姨不斷向我抱怨,話有人極度無公德心,係地下度痾屎~

真係難為左掃屎個啊姨~

一路行街,一路想買我心目中GE 3,後尾買左條斷碼褲,FIT !! 正 !!

由水坑尾行返去新馬路搭巴士,淋到成頭濕哂... 鳥的.. 搭11號返屋企, 嘟,老人卡 !  撞到濠江個副校長~ 可惜我吾記得佢叫咩名...  有眼疾嗰個呢..

返屋企半睡狀態,訓左1個鈡多D,又係時候滾出門口去文華東方一下。

同我家EK嘆左個M記雪糕,天寒地凍,真係好正架 ! 哈哈

 

跟住呢,好似迷宮啊.................................

 

然後就發生第一段寫GE野啦!

最後1科MID TERM完畢,成個人鬆哂,今晚要訓餐飽 !

晚安,我愛的你們。

 

 

上一篇:我要自私點。

下一篇:擔心