2003-12-15 19:36:00ching

努力。但開心…*

  今日切檸檬果時仲唔小心切親隻手指添!痛痛……*>O<

  Lunch果時,常常同佢3個fd諗住入黎食野,點知太多人喇~我都幫唔到佢搵位,佢地就係咁走左lu~*好彩今日有番d時間俾我抖抖ja!仲有食到正正既早餐→庵列,大家一齊傾下偈^^"到左放工既時候,翔哥同埋小玲望住我,咁我拿拿臨搞埋d野就走人lu~*最緊要就係拎埋我既午餐→什菜炒烏冬!之後就等埋相公一齊行,期間見埋業喜,翔哥就同佢傾,我就同小玲傾,大家勁耐冇見喇!!遲d christmas大家又可以見面喇!真開心!不過.....時間過得特別快......>0<"'唔想!!

  而家我正搞緊d野,遲d送俾我心愛既相公^.<希望佢會鍾意啦,所以我一定要整靚靚佢,唔可以好似之前果d咁失敗架!>3<
           ║-努力d先-║

  
而家又要幫下兩個麻Q煩既細佬溫書喇!_______/"'