2010-10-25 21:35:16Qeleng Talimarav

還你本色







Come as you are, as you were 
As I want you to be 
As a friend, as a friend, as an old enemy 
Take your time, hurry up 
The choice is yours, don't be late 
Take a rest, as a friend, as an old memoria 

做你自己,像你從前一樣 
像我希望的那樣 
像個朋友,一個並肩作戰的朋友 
把握時間!快點! 
決定權在你,別遲疑 
休息一下,像朋友一樣,擁有共同回憶的朋友 

Come dowsed in mud, soaked in bleach 
As I want you to be 
As a trend, as a friend, as an old memoria 

去泥巴裡滾一滾!再泡一泡漂白水 
像我希望的那樣 
順應潮流,像朋友一樣,擁有共同回憶的朋友 

And I swear that I don't have a gun 
No I don't have a gun 

我發誓我沒有槍 
我真的沒有槍 

Memoria - and I don't have a gun 
And I swear that I don't have a gun 
No I don't have a gun

我手上沒有槍 
我發誓我手上沒有槍 
我真的沒有槍








我發誓我手上沒有槍 

我真的沒有槍

; )