2007-11-04 00:35:54菜小姐

这么近那么远 VS 这么远那么近

原来想煽情地把双程的车票做题图,后来想到四年机会多得很,作罢.

blog变一月一次的吹发泄场地,好似月经,后者不是吹水而已.

在珠海M600用得多,有时竟忘记了亲爱的6280,很多精彩的镜头错过了.

这个月,开始上课了.林桁也回来了,college life就这样开始了.

不会很有激情,也不会很无聊.或者我一直都抱着怎么样就怎么样的心情去面对,所以,所以是不是会很容易一事无成?

Anyway,多得图上三人的日常陪伴.
广州的人儿们,还有南京的,北京的,我没有忘记你们.

开头像结尾.
虽然广告学隶属中文系,但是少许的绘画基础还是要有.每星期五下午就在画室里消磨.对于我这个没有任何绘画细胞与基础画只mickey都被老马嘲笑半天的人来说,上课之前非常担心就挂这一科.

终究还是要画的,没有讲课,就只有石膏,画吧.边听ipod边来,原来我有一定的耐性.

所以,奉上开学四星期来的大作,虽然都很丑,第一幅甚至不见得人,不过要督促自己才有进步.认识了那个旅游系的开学一月就用两万的女孩,暑假的20节素描课让她从不会画到让我们惊叹.所以,我要努力,特别是有自小画画的老妈和读建筑画速写的老爸.
好了自己猜哪幅为第一幅吧...不过都很丑就是了.大头同王子要收声............

回来看到很多人的blog都提到参加学生会,笑....这是个我不想沾边的地方,反正没有好感,同时讨厌开不完的会,看到他们那么多会,我会为自己偷得浮生半日闲好开心.

好喇都喺讲白话爽D....其实得闲都喺相对嚟讲,有时突然发觉自己好忙,上课啦行路啦食饭啦冲凉啦去图书馆啦睇书啦,之前interview系嘅摄影记者,点知得咗,当时又系俾人老串的,究竟系咪我个样好hup???后嚟又无啦啦入咗叫”中国造制”嘅设计社团同埋摄影社团,全部会都喺呢个周末开,番屋企逃避咗.其实我真系好憎开会的.所以应该无做手下嘅命,都喺做leader,因为我钟意教训人.哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈!!!!!

做咗AVON嘅sale,之前会几反感咯因为成日俾人敲门推销,后嚟做嗰阵发觉其实晤敲门都可以有单,不过讲真,去敲下门一晚两个钟落嚟有成三百几蚊单,就呢晚已经超过其他同事一个星期做嘅.其实point喺咩,就系你要识笑,要识吹.试过有人,仲要喺师姐敲门入离推销洗衣机,其实我本来都晤多反感,知你都喺搵下生活费,点知两条扑街一开门就黑口黑面咁,恶死咁话自己全校最平,我话晤得闲啊咪暗示你走咯,两条友几好嘢,大我话你晤买冬天晤使过D衫晤会干,其实我知道呢度冬天D衫真系晤会干,但系最晤钟意俾人大,我问距地:”你们是来推销的吧?”两个点头话喺,个样依然恶死,我话为什么我觉得你们在逼我买....两个即刻无嘢讲,好在仲识得面红,即刻走.

所以其实当初决定去做sale嘅时候只系抱住玩玩嘅心态,霖住自己可能一百蚊嘅单都做晤到,霖住自己可能镬镬都俾人拒绝因为我咁死内向,霖住做一个星期落一次单就晤做.
蒙地卡罗其实真系教识我晤少,教识我几攰几辛苦都好都要对住客人笑.
所以,而家我做得到,半个月千四嘅单,top sell.当然晤少得同拍档嘅合作.
同埋其实之前好似同宿舍嘅阿贞咁,有识晤到人晤敢去识嘅烦恼,而家我发觉其实sale之余识到人有计倾,好开心.双赢.
第一次打开市场,以后就可以慢慢嚟.

读广告,系咪真系要有番D市场头脑呢?我希望对以后工作都有用.
辩论赛嘅题目都喺大学生校外创业利大于弊定弊大于利...
其实我都晤系创业,空闲时间就的确喺少咗好多,但系要学识自己平衡.
嗯,大个女喇.
但呢D要隐瞒嘅事实以后先可以同爸爸妈妈讲.

或者以后摄影记者嗰度会好忙,或者以后学业更沉重做晤落去
又或者以后会俾我做到全校嘅代理
who knows?
什么事都尽力去做就好了,每次一勉强自己,令人难受的过敏反应就会出现.
生理上就注定我无法勉强自己的.

另外好多谢傻仔鹏,我霖晤到你真系帮我搵嘎......
仲要打俾我,哈哈哈哈哈哈哈.
喂,不如你以后得闲都打俾我吹水啦....好开心啊.
呢条走廊对我嚟讲好特别,系画室通去厕所嘅走廊.二教本身就少人,画画嗰阵又上梗课,基本无人行.每次我行过,都觉得个心好静,就算ipod播梗几hard rock嘅歌,都觉得个心好静.
喺咁忙,咁攰嘅生活里面,呢度喺我嘅搵到自己嘅地方.

所以其实有无男人,系咪变得晤重要呢?
必须要承认嘅喺,男同学们到咗大学就个个变晒情圣咁,有必要吗?
有人可以打错电话姐听到喺中文系嘅就兴奋到死,有人可以话为咗见一个喺电话讲过两句嘅女仔讲请食饭讲成月,有人会未开学未有女就去八卦学校周围D出租屋几钱晚....既然系咁,叫鸡晤系仲方便咩?晤使请食饭晤使烦搵地方训,包剪dup后一应俱全.
竟然仲有D人知道人哋有主之后可以咒骂人哋,晤该你晤好着T字背心出现再讲.

几失望嘎对D男人,加上军训嗰次喺饭堂不堪回首嘅往事,我会怀疑自己四年可能都无拖拍......

喂,我真系好怀疑嘎.
嗰晚交货俾人搞到几夜下,10点几番宿舍.
中文系女生楼下永远多男人,人望你你晤好望人.

同人讲嘢嘅时候瞥见呢一幕,表面平静内心翻滚.
我真系好老实啊竟然咁都讲出嚟,睇晤睇得清呢你哋?

嗰一刻,嗰一幕,令我有寂寞嘅感觉.


我晤知你会晤会睇到呢度咯,其实好有呢个可能.
我想讲,四年喇,我再一次俾你玩死.
你系咪会觉得好开心啊?
好似当年你话做frd,你玩我嘅你只不过喺应付我.
而家你应承我,你只系满足自己玩死我嘅欲望.
喺啊俾你玩死.
错嘅都喺我因为我蠢到去搵你去问你肯晤肯
系咪因为村上春树小说里面虚幻嘅嘢渗入得太多令我相信会有少少咁嘅可能你会应承我?

喺我错,我晤怪你.
我一直都无怪你,四年嚟都无.

嗰晚最后嘅短讯,我听梗Diana Krall 嘅I’m coming through.
喺,我四年都喺度coming through,太多,太多.
之后恶梦又再搵我,但我每次发恶梦,其实都好似有人要我明白某D嘢咁.
嗰晚嗰个梦,有个类似god嘅嘢警告我晤好再过呢种生活,我讲真.
我晤信基督晤信上帝,但系我隐隐感觉到距同我讲.

唉我晤想讲.

隔着手机这么近的你,离我总是那么远.
这么远的孤独的声音,我却觉得那么近.


喜欢一个人孤独的时刻

但不能喜欢太多
1 2008-02-15 06:42:44

哩条路...

版主回應
omg,who r u? 2008-02-16 00:54:32
yen 2007-11-29 19:17:01

哇..喜歡一個人孤獨的時刻啊?
扮惆悵?

版主回應
顶你咯.......

无晒面
2007-12-01 10:29:11
katie 2007-11-15 23:19:03

见到你已经可以自己赚钱
令到中要摊开手板问父母摞既我无地自容

版主回應
慢慢啦.....你以为晤辛苦嘎咩......

入不敷出得好严重咯
2007-12-01 10:28:39