2006-04-26 23:35:56淚眼小丑

Shopping Day ~~

今日我好開心呀, 因為今日同嵐嵐走遍港九新界地shopping, 每處地方都是有目標的 !

我們一起先去荃灣取智能身份証, 雖然我是比較念舊, 比較喜歡舊有的設計, 不過, 新的証的相也映得比較舊的好, 是我影的第三張喎 ! 嵐嵐的都影得不錯, 但她就拿過一張証件相給我看, 就比較嚇人了 !

拿完証, 嵐嵐興起入左間做緊大特價的wanko掃衫, 我都好勁呀, 買左好多條裙, 又買左好幾件恤衫, 最好係有sales幫我選擇, 不用自己狂找嘛 ! 結論嵐嵐激過我, 買左十幾件 ...

然後我們乘mtr到銅鑼灣買LV, 嵐嵐就咁花了很多錢買左個袋送比佢男朋友了, 唉, 如果係我, 買比自己都嫌貴 ! (至少這一刻我是這麼的想)

但我都買左個agnes b 袋, 哈哈, 好靚呀, 明天可以用新袋上班, patrick cox袋可以在家休息一日了 ...

接著到旺角, 輪到我喇, 好耐未試過咁癲喇, westwood銀包, 散子包, 咭片套一set, 仲買左個patrick cox電話繩, 好開心呀 ! 仲可以免息分期呀 ! 當是對自己的一種獎勵吧 !

這是自上次在sogo 買patrick cox後, 人生第二次大洗錢, 但感覺好滿足, 因為一次過買晒我想買的東西 !

跟嵐嵐分開之後, 我再想了一想, 就乘車返荃灣, 因為之前收到電話, 我昨天幫老闆訂的膠架今天已經可以取了...很傻吧, 到了今天仍然這麼賣力...究竟為的是什麼 ? 可能是因為與生俱來的責任心吧 !

明天開始, 就開始我連續返九日工的生涯了...都唔知想時間過得快定慢好...