2005-08-04 17:03:09little C

文章

You can’t lose something you never had
Something I am told
The truth that makes me sad

A truth that applies to you and me
Words to ponder
Was there an us, not that I can see

I hoped things would stay the same
I think I knew they wouldn’t
No ones fault to cast the blame

I wish we could go back to before
The you and me before we met
There the relationship was limitless

But Now I find myself alone even with you
Lonely with you next to me
How did it get here, what did we do?

I thought I held a precious key to heaven because I got your love
But now I cant go on living if living means that we must be apart
I guess there goes my happiness and here comes the blues

Who can I count on if I can’t count on you
The door to happiness was almost open
Just one or two steps and we’ll be in
Then all at once the vows you made were broken
The door to happiness was closed again
So tell me who can I count on if I can’t count on you

你不能失去一個你未曾擁有過的
有人這樣跟我說
這事實讓我感到難過

ㄧ個對我們來說的事實
值得我們思考
真的有 "我們 "過嗎 ?

我希望一切不變 但我知道是不可能的
而這並不能說是誰的錯

希望能會到以前 回到我們還未相識時
因為那時我看到無限的可能

現在我覺得孤獨
就連妳在身旁也一樣
怎麼會走到這一步? 我們到底做了什麼?

當我擁有你的愛時我以為我終於持有一把打開天堂的鑰匙
但現在我不知我是否還能夠繼續生存 如果生存意味著我們必須分開
我想我的幸福就這樣飛了 而即將來臨的將是灰暗的

如果連你都不能指望 我還能指望誰
幸福的門差一點就可以打開了
只需要再一兩步我們就抵達了
但在ㄧ瞬間 你將所有的誓言都打破
因此幸福的門又關閉了
請你告訴我 如果連你都不能指望 我還能指望誰