2004-04-07 23:35:04亞ling

我的野蠻男友



我有一個野蠻男友,佢唔鐘意我趁佢唔係度扮靚,唔俾我著三點色,唔鐘意我著短裙,唔俾我發夢見到其他男仔(唔係佢會嬲),最鐘意我著闊t-shirt同長褲、波鞋,仲要係好似去camp或者落街個隻。
 
   佢會因為我嬲而反嬲番我,又或者因為我發夢見到其他男仔而呷醋,當我著條裙短少少佢問我做咩著咁短;當佢唔係香港而又知我會化粧出街既時候,佢會話我唔知扮靚俾邊個睇。買泳衣佢話最好係一件頭,我諗佢想我著潛水衣多d;佢會話我啱啱瞓醒未刷牙未洗臉甚至眼都未開個陣好靚;當佢見到我食野食到狼吞虎嚥既時候佢就好開心;同佢拍拖唔夠兩個禮拜佢就問我幾時同佢結婚......






我懷疑佢想將我私有化......







嗯......







其實我知佢好愛我、好珍惜我,雖然有時係野蠻d,但都係因為佢緊張我。






   所以我已經決定以後佢每十次騎呢要求(例如唔俾我著咩衫咁)我就應承佢,一次咁多啦!








  咁應該滿足喇掛?!







  嘻嘻......