2005-08-24 21:57:38Libo

唉.,好賤格呀!!!!!]]

我好鬼憎d人厄我呀!!係米因為我好煆姐..
個個都厄我..第一個又係咁,第二個又係咁,第三個又係咁..
厄我做咩姐,我真係好易厄咩,厄我有咩用喎?
我成世最憎比人厄..,我話過我唔再咁易信人啦!!
成日都係咁.最衰都係「薯仔」你呀,如果唔係你,我會變成咁?
如果唔係你,我就唔會失去咗咁多野呀!!
你知唔知起戈一刻起我真係好鍾意你,但係點解呀!!
點解呀?點解你要咁對我?!唔通我真係...
我真係好傷心~~雖然我同你已成過去,但係.,
經過你之後我做咩仲要比人厄呀?!
我好憎你地d男仔,同埋好憎我自己呀!!
我僧自己點解咁易信你地d男仔,我僧男仔點解要厄我?
唔通真係要搵個唔厄自己ge人好難咩?
講大話就講大話,.唔好再搵藉口厄我呀!
你講過大話係一個事實.,你而家唔講,
唔代表你以後都唔講架!你地唔好咁自以為是啦,.
我已經比你地傷得好深深架啦!!
我唔想我整個心都碎呀?我唔想永遠都心痛呀!