2004-06-15 03:16:36里奧生活

親情無價

去左英國成2個月啦,換句話說,即係離開左屋企2個月,由細到20歲仔,都未試過離開屋企咁耐,起初我覺得自己可以應付到一個人生活,可以成熟到唔使屋企人擔心,到左5月中左右,即係我離開屋企一個月,我開始唔習慣咩都要自己做,乜都要自己準備既生活,不得不承應,我仲未適合過獨立生活,仲未到大過仔既時候.....
而家我好掛住我既家,我既媽媽,當我決定要返香港既時候,聽唔到媽媽既失望,即使到呢個時候,我再同佢傾電話,我都聽唔到佢失望,我明白親人既可貴,到而家,我更加明白到親人之間係充滿支持同信任~

竟然俾我知道一d事,我唔可以平伏自己,我唔擔保到自己可唔可以冷靜...........
我要令媽媽開開心心,我要努力賺錢俾佢,要佢生活得舒舒服服!!!