2008-12-08 16:27:09 文 * 靜 

香港之旅

6/12(六) 返三點 收十二

去等佢收工 係我威迫利誘之下陪我hae天光

恰左一陣就去香港 約左阿迪係碼頭等

7/12(日) 八點船 去到九點多d 一切都好陌生...

信德中心食野(吉野家) mtr去金鐘

轉巴士去海洋公園~~十點幾到

好眼訓 挨住眼訓玩左兩個機動遊戲

醒返d 再食左d野

玩埋個觀光塔 睇海豚show同海豹...

都係行同睇野 由於係星期日 勁多人

一個game都要等半粒鐘以上==

所以三點幾就搭纜車落去兒童區

行個圈就走lu 四點幾左右啦

而最影響成個trip ge係阿迪

佢由一朝早過到去到玩完都係超黑面囉

搞到冇曬癮 連平時冇表情ge佢都覺得阿迪有問題

我地去到銅鑼灣 開始阿迪之旅

佢一早plan定成日都行玩具舖ga la

我地開始分開行 阿迪有阿迪睇玩具

我地有我地hae 仲好~

之後去食sushi 佢個黑樣好似好返少少

食完話繼續分開行 我地梗係冇問題啦

同佢係一個冇人識得我地ge地方

行下街 拍下拖咁 真係好開心ga

係0d 同埋佢隻腳又發作 唔可以成日行

都行左好耐 六點到七點半

佢同我都覺得同阿迪去香港好掃興

仲想plan 定下次我地兩個自己去^^

好sweet> <~之後會合返就轉地方行

去左旺角 朗豪坊 食左d野

又係分開行 我地係入面逗留

影下相咁 九點行到十點

佢都好支力啦 頂唔順 要買藥食

呢個時候 大家都好支力

但係佢一直都想係hk好似係macau咁

坐街邊飲啤酒 所以我地好辛苦咁去到尖東海旁

佢亦都好返d 十點幾去到原來個度十一點收

又要轉地方 因為我地去返香港島先

方便搭船 所以又mtr返去點知個海邊封左

就求其坐係公園度 落左一陣雨...

hae到一點倒 大家都唔得啦 再趕尾班mtr返碼頭

點半船 好支力...我都訓左~

之後梗係返home抖啦 不過佢就有d呆滯

佢話係因為支力 希望係啦...

我要回應(本篇僅限會員/好友回應,請先登入)